Zena Trophy 2015 – Be there!

Door omstandigheden kon ik er helaas niet bij zijn. Toch heb ik er wel een beetje van kunnen genieten dankzij PyroTV, ik wil deze mannen dan ook hartelijk danken voor het mogelijk maken van de stream. Vanachter mijn laptopje maakte de Show Off (die de commentator inderdaad 4x aankondigde als de VWC show) de meeste indruk.

Daarnaast natuurlijk ook Original bedankt voor het organiseren van deze dag.

Of course. I don't mind bragging about it :cool:. They only announced the first 3.

1. Team VWC !!!!
2. Team Prankster
3. Team Vuurwerk België

Eerste keer Trophy, top dag gehad!
Leuke sfeer, goed opgezet en top shows gezien.

Perfect vuurwerk weertje; strak blauw en nauwelijks wind.

De Mascleta was gaaf evenals de Daylight show... mooi om het verschil in 4" en 5" Ti Salutes te horen!!

De 10 jaar VWC show was ook een uitpakker! Grote klasse, wat een geweld ongekend!

Vanaf een afstandje de "spektakelshow" gezien toen we op weg waren naar de auto. Zag er wat "rommelig" uit maar kan ook komen door de afstand waarop wij stonden.

Al met al een mooie dag! Volgend jaar weer aanwezig!

Man Man Man die eindshow en de Vwc profshow je kon er op een paar meter vanaf staan buiten het terrein, dat was echt geweldig alle bommen boven je kop en vluchtende mensen als het weer te lang breed branden echt geweldige ervaring, je kon het zo uit de lucht pakken :) blij dat ik niet op het festivalterrein ben gaan.kijken want daar stond je er echt ver vanaf. De broekspijpen wapperden bij de salutes...

vanaf de kantine open:p kant

let op bij 6minuten:shocked:

Dat dus haha was echt geweldig bedankt voor het filmen.

Voor mij ook de eerste keer. Echt super!!! Alles was zeer goed geregeld in mijn ogen.

De show-off van Zena was echt heftig en de VWC show was ook echt een topper! Goed gedaan heren van VWC! Leuke manier om te vieren :D
Lees hier dat mensen de spektakelshow wat minder vonden, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb geen vergelijking met andere jaren, maar ik en mijn vriendin hadden wel kippevel hoor.

Ook helemaal eens met de uitslag van de Trophy. Laat maar weer eens zien dat VWC er verstand van heeft. Gefeliciteerd Team VWC.

Enige wat mij, maar ook de mensen die om mij heen stonden, irriteerden was dat de muziek uit de tent doorging. Soms ging het wel wat zachter, maar bij de meeste shows ging het gewoon door of zelfs harder. Dat deed wel een beetje afbreuk op het wow-effect van de shows vond ik. Hoorde tijdens de show ook veel mensen zich afvragen waarom die muziek niet uit kon.

Verder was het super! Ik ben Zena fan! :p

Ook wij hebben een topdag beleefd tijdens de ZENA Trophy 2015!! Wat een prachtige shows en wat een fantastische locatie. Ook de Burgemeester van Maaseik was content, zoals hij dat zo mooi zei. Natuurlijk, zo'n inmiddels enorm evenement heeft elk jaar wel z'n verbeterpunten. Maar t.o.v. vorig jaar hebben ze echt hele grote stappen gezet! Complimenten aan de LVC, ZENA BE en ZENA NL!! En gefeliciteerd Team VWC met de overwinning!!

Natuurlijk ook beeldmateriaal gemaakt. Hierbij beelden van de ZENA Show Off die we hebben gefilmd vanf het VIP-gedeelte:

Wauw, wat heb ik genoten gisteravond! Was al een tijdje niet op het forum geweest en wist dan ook niet dat dit event er zou zijn. Was op bezoek bij vrienden toen de avond opeens een onverwachte wending nam: bleek dat er een vrijgezellefeestje voor me georganiseerd was :D Werd dus als verrassing naar deze show gereden en kon mijn ogen (en oren) niet geloven!! De VWC en eindshow waren echt spectaculair, en het bier lekker ;)
Straks even door de geschoten filmpjes heen akkeren en kijken of ze de moeite waard zijn hier te posten.

...De Mascleta was gaaf evenals de Daylight show... mooi om het verschil in 4" en 5" Ti Salutes te horen!!...

4 en 5 inch salutes? Ik kan mijn sterk vergissen, maar volgens mij waren dat geen 4 en 5 inch salutes. 4 inch zou misschien nog kunnen, maar 5 zeker niet. En anders is mijn gehoor dus nu officieel echt naar de knoppen :bonk:

Ik was ook weer bij de zena trophy aanwezig dit jaar. Ik wil ten eerste de hele organisatie bedanken die dit evenement mogelijk maken. Dit is een hels karwei en nog gratis ook. Ik heb mooie shows gezien, waarvan ik de daylight show het mooist vond. Maar dat is smaak. Ik heb meer met dikke salutes dan met sier. Verder een mooie dag gehad en nog wat bekende mensen gesproken. Ik snap niet dat mensen gaan zeuren over hoe de dingen geregeld zijn. Het is gratis. Ik zou de volgende keer gewoon 5 euro entree kosten gaan vragen. Moet kunnen dacht ik, anders drinken ze maar 2 bier minder. Dan kunnen ze de dag nog mooier maken dan hij al is. Ik had bij de Zena shop in Maaseik begrepen dat de grote kalibers op stal moesten blijven die ze hadden ingekocht. Jammer maar het is niet anders. De films van mij verschijnen wel online. De eerste heb ik vannacht om 0100 uur al het internet opgejaagd. Hahha Tot volgend jaar op de Zena Trophy mocht hij weer doorgaan.

Ik was ook weer bij de zena trophy aanwezig dit jaar. Ik wil ten eerste de hele organisatie bedanken die dit evenement mogelijk maken. Dit is een hels karwei en nog gratis ook. Ik heb mooie shows gezien, waarvan ik de daylight show het mooist vond. Maar dat is smaak. Ik heb meer met dikke salutes dan met sier. Verder een mooie dag gehad en nog wat bekende mensen gesproken. Ik snap niet dat mensen gaan zeuren over hoe de dingen geregeld zijn. Het is gratis. Ik zou de volgende keer gewoon 5 euro entree kosten gaan vragen. Moet kunnen dacht ik, anders drinken ze maar 2 bier minder. Dan kunnen ze de dag nog mooier maken dan hij al is. Ik had bij de Zena shop in Maaseik begrepen dat de grote kalibers op stal moesten blijven die ze hadden ingekocht. Jammer maar het is niet anders. De films van mij verschijnen wel online. De eerste heb ik vannacht om 0100 uur al het internet opgejaagd. Hahha Tot volgend jaar op de Zena Trophy mocht hij weer doorgaan.

sluit me hier bij aan,prima dag gehad,wel veel van die lawaai zakken die moeten schreeuwen onder een show,maar ja doe je niks aan

maar wat was die show net voor de spektakel show?

O wacht dus dat gruwelijk vette qas de zena showoff!

Verbeterpunt nr 1 voor volgend jaar: meer dan 1 speaker voor de omroeper en hoger plaatsen dan zo vlak boven t gras tegen t publiek aan. Veel kwam dus niet goed genoeg door!

Die zena jubileum show was niet aangekondigd maar wel ff heeeel gruwelijk vet! Toppie!

Later ff meer, zit in trein

Ook nog wat video's van mij:

Super dag gehad gisteren, wil i.i.g iedereen van vuurwerkcrew bedanken voor deze mogelijkheid!!
Ralf, shock en scav bedankt voor de teamwork! En de gezellige dag natuurlijk :)

Tnx Mind. We waren volgens mij eem goed team met een goede sfeer. Iedereen had er zin in en samenwerking verliep vlekkeloos!

Back
Bovenaan