Ik ben gister rond 17:30 op de parkeerplaats aangekomen samen met 2 vrienden (nonfreaks).
Het lopen naar het terrein was goed te doen, bij de ingang was op dat moment geen veiligheids controle dus we waren zo binnen.
Meteen naar onder gelopen voor de 1e show die ik helemaal geweldig vond !
Toen ff naar de dummie-shop een paar mooie exemplaren kunnen kopen en gekeken of er een vwc meeting was (toevallig in de chat opgepikt) maar zag geen voorstellingen of mensen die elkaar de hand schudde dus helaas geen leden kunnen ontmoeten daar.
Ook in de d-shop gekeken of ik iemand met een wit getatoeerd gezicht zag . (lol)
Toen bonnen halen en boven een snelle ronde gelopen , naar onder met een punt friet voor de volgende VETTE daylight show. (viel me op dat er slechts 5/6k mensen daar waren)
Die was echt DIK !!
Daarna vond zelfs ik als liefhebber het allemaal een beetje te uitgerekt kwa tussentijden.
Ik begrijp dat de organisatie ons wat langer daar wil houden om ook een paar euro terug te verdienen dmv consumptie, maar dat levert ook nadelen op doordat er wat TE dronken mensen rond liepen en het merendeel het behoorlijk koud begon te krijgen.
De trophy-battle was leuk maar niet vetter dan een gemiddelde "freak" straatshow imo.
Wat idd heel verwarrend was door de slecht verstaanbare omroeper en lange en korte tussen tijden.
En vond het net iets te ver weg staan voor consu .
Desondanks hulde voor iedereen die hier met veel tijd en een goede samenwerking aan gewerkt hebben !!
En toen werd de VWC jubileumshow aangekondigd wat later de Zenashow off bleek te zijn , Wat was dat geniaal gemaakt zeg !
En doordat ik keek met de gedachte dat het niet de show off was leek er soms net prof tussen te zitten , HEERLIJK !!
Daarna om de inmiddels brandende hakken en kuiten een beetje los te lopen nog een keer naar boven gewandeld toen het achter ons opeens begon te ploffen toen zei ik tegen me maten dit is de show off maar had meer prof gezien dan Zena consu. Ik snapte er niks meer van totdat ik vannacht op het forum las dat het verkeerd omgeroepen was .
Na de VWC show duurde het imo ook echt te lang voordat het 23:30 was , nog meer lastige bedronken mensen en nog kouder icm de drang om ff te kunnen zitten.
Mijn maten flink moet in moeten praten om nog ff te wachten en uiteindelijk was het zover, hetgeen waar ik al mijn chips op in had gezet.
Het begon goed , het ging goed , de watercakes waren uniek voor mij , toen kwam er een pre finale vetvetvet , en toen hoopte ik op meeeer .
Maar dat kwam helaas niet
Al met al een hele mooie avond gehad maar ik zou zelf liever entree betalen tussen 20 en 30 euro incl 3/4 bonnen en dan de shows wat korter na elkaar zien de eindshow om 22u bv.
Dan kunnen de doorzakkers evt in de tent door feesten en de freaks hun eigen weg gaan.
Bedankt voor alles Zena ongelooflijk wat jullie ervoor over hebben, top!!