Zena Trophy 2015 – Be there!

Trophy was weer vet! Lekkere Mascleta en Daylightshow gezien. Ging aardig tekeer, mooie rookcombinaties ook! De 6 teams in de battle hebben zeker hun best gedaan, maar een was wel iets beter dan de andere. De 2 show-offs waren echt helemaal top, flink wat de lucht ingeschoten. Ook al duurde de eindshow niet zo heel lang, ook daar van genoten! Veel beeldmateriaal uiteraard, dat zal de komende tijd nog online komen. Hier alvast een voorproefje.

Wat een top dag! Ik kan het geklaag van sommige echt niet begrijpen. Ik ben echt blij dat ik er bij was.
Heel veel unieke dingen gezien vandaag! Buiten het vuurwerk was er ook genoeg te doen. Erg leuke muziek en sfeer!

Het enige dat wat minder was is dat smalle stukje als je omhoog wou. Ik zat op een gegeven moment helemaal vast. Maar verder echt top!

Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste! Kan nu al niet wachten op de Tophy 2016.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben gister rond 17:30 op de parkeerplaats aangekomen samen met 2 vrienden (nonfreaks).
Het lopen naar het terrein was goed te doen, bij de ingang was op dat moment geen veiligheids controle dus we waren zo binnen.
Meteen naar onder gelopen voor de 1e show die ik helemaal geweldig vond !
Toen ff naar de dummie-shop een paar mooie exemplaren kunnen kopen en gekeken of er een vwc meeting was (toevallig in de chat opgepikt) maar zag geen voorstellingen of mensen die elkaar de hand schudde dus helaas geen leden kunnen ontmoeten daar.
Ook in de d-shop gekeken of ik iemand met een wit getatoeerd gezicht zag . (lol)
Toen bonnen halen en boven een snelle ronde gelopen , naar onder met een punt friet voor de volgende VETTE daylight show. (viel me op dat er slechts 5/6k mensen daar waren)
Die was echt DIK !!
Daarna vond zelfs ik als liefhebber het allemaal een beetje te uitgerekt kwa tussentijden.
Ik begrijp dat de organisatie ons wat langer daar wil houden om ook een paar euro terug te verdienen dmv consumptie, maar dat levert ook nadelen op doordat er wat TE dronken mensen rond liepen en het merendeel het behoorlijk koud begon te krijgen.
De trophy-battle was leuk maar niet vetter dan een gemiddelde "freak" straatshow imo.
Wat idd heel verwarrend was door de slecht verstaanbare omroeper en lange en korte tussen tijden.
En vond het net iets te ver weg staan voor consu .
Desondanks hulde voor iedereen die hier met veel tijd en een goede samenwerking aan gewerkt hebben !!

En toen werd de VWC jubileumshow aangekondigd wat later de Zenashow off bleek te zijn , Wat was dat geniaal gemaakt zeg !
En doordat ik keek met de gedachte dat het niet de show off was leek er soms net prof tussen te zitten , HEERLIJK !!
Daarna om de inmiddels brandende hakken en kuiten een beetje los te lopen nog een keer naar boven gewandeld toen het achter ons opeens begon te ploffen toen zei ik tegen me maten dit is de show off maar had meer prof gezien dan Zena consu. Ik snapte er niks meer van totdat ik vannacht op het forum las dat het verkeerd omgeroepen was .
Na de VWC show duurde het imo ook echt te lang voordat het 23:30 was , nog meer lastige bedronken mensen en nog kouder icm de drang om ff te kunnen zitten.
Mijn maten flink moet in moeten praten om nog ff te wachten en uiteindelijk was het zover, hetgeen waar ik al mijn chips op in had gezet.
Het begon goed , het ging goed , de watercakes waren uniek voor mij , toen kwam er een pre finale vetvetvet , en toen hoopte ik op meeeer .
Maar dat kwam helaas niet :rolleyes:

Al met al een hele mooie avond gehad maar ik zou zelf liever entree betalen tussen 20 en 30 euro incl 3/4 bonnen en dan de shows wat korter na elkaar zien de eindshow om 22u bv.
Dan kunnen de doorzakkers evt in de tent door feesten en de freaks hun eigen weg gaan.

Bedankt voor alles Zena ongelooflijk wat jullie ervoor over hebben, top!!

De Zena Trophy heb ik ook weer mee mogen maken.De enige kleine tegenvaller was de eindshow, dan heb ik het vooral over de duur van de show en de rommelige finale.Ging er iets niet goed??
Helemaal te gek vond ik de daylight show en de jubileum show van onze enige echte eigen Vuurwerkcrew. De Zena trophy 2015 was weer top!! Ik denk alleen dat ik een beetje verwend ben bij de Fallas Valencia.

Dit zijn de beelden die jullie de komende tijd kunnen verwachten. Alle shows en misschien nog een trailer of iets in die richting.

Ik heb een geweldige Zena Trophy mogen beleven, prachtig weer gehad, leuke mensen weer ontmoet en gesproken. Heb genoten van alle shows, heerlijk genieten met medeliefhebbers. Iedereen bedankt!

Een team begon hun show met een mod ,, die klapte echt hard.
Kzou graag willen weten welk smaakje dit was .

Deze was gewoon geweldig! Denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
Gefilmd vanaf bovenop de schuine heuvel, heerlijke plek.

:droolthum

Gezien ik met mijn been in het gips zit voor 6 weken was het niet mogelijk voor mij om naar de Zena Trophy te gaan, daar ik niet op mijn been mag lopen. Wel een combinatie van met krukken maar dat is niet handig op zo een festival. Totdat een maat van me zei jij gaat gewoon mee in de bolderkar. Wij trekken je wel voort de gehele avond :D Daar zei ik natuurlijk geen NEE tegen en heb er zeker geen spijt van gekregen.
Ondanks ik redelijk te kijk werd gezet met deze manier van verplaatsen, werd nageroepen voor luie flikker en kijk die debiel gaan, hebben wij een geweldige avond gehad!

De mascleta hebben we gemist daar we een plekje enigszins dichtbij wilden voor de auto. Dit gelukt in de woonwijk ernaast. Daylight show was erg gaaf. De consumenten vuurwerkshowtjes vonden we maar saai en stopten met filmen na de eerste 2 shows.
Wat een spijt had ik hiervan want wat was de show van VWC ongelooflijk gaaf!!!! Een dikke 10 voor jullie 10 jaar jubileum show!!!

Nog even wat gefeest in de feesttent naast de dj met bolderkar en al, waarna ineens weer een show begon? Zena show off? De aankondigingen verliepen niet heel erg soepel, maar dit was in mijn ogen ook het enige naast de finale show die heel erg snel/kort voorbij was. De horeca/toiletten etc was prima geregeld!

Zelfs de heuvel op voor de laatste avond show ging van een leien dakje. (met enige spanning :P) om vervolgens na afloop via de nooduitgang te mogen gezien ik gehandicapt was :D

Gezien ik met mijn been in het gips zit voor 6 weken was het niet mogelijk voor mij om naar de Zena Trophy te gaan, daar ik niet op mijn been mag lopen. Wel een combinatie van met krukken maar dat is niet handig op zo een festival. Totdat een maat van me zei jij gaat gewoon mee in de bolderkar. Wij trekken je wel voort de gehele avond :D Daar zei ik natuurlijk geen NEE tegen en heb er zeker geen spijt van gekregen.
Ondanks ik redelijk te kijk werd gezet met deze manier van verplaatsen, werd nageroepen voor luie flikker en kijk die debiel gaan, hebben wij een geweldige avond gehad!

De mascleta hebben we gemist daar we een plekje enigszins dichtbij wilden voor de auto. Dit gelukt in de woonwijk ernaast. Daylight show was erg gaaf. De consumenten vuurwerkshowtjes vonden we maar saai en stopten met filmen na de eerste 2 shows.
Wat een spijt had ik hiervan want wat was de show van VWC ongelooflijk gaaf!!!! Een dikke 10 voor jullie 10 jaar jubileum show!!!

Nog even wat gefeest in de feesttent naast de dj met bolderkar en al, waarna ineens weer een show begon? Zena show off? De aankondigingen verliepen niet heel erg soepel, maar dit was in mijn ogen ook het enige naast de finale show die heel erg snel/kort voorbij was. De horeca/toiletten etc was prima geregeld!

Zelfs de heuvel op voor de laatste avond show ging van een leien dakje. (met enige spanning :P) om vervolgens na afloop via de nooduitgang te mogen gezien ik gehandicapt was :D

Zag je voorbij komen inderdaad wel handig toch hehe?

Dat was zeker handig Kwintos! Na 24 dagen binnen gezeten te hebben aan de tramadol, naproxen en spuitjes was het alsof er een wereld voor me open ging :D

Man Man Man die eindshow en de Vwc profshow je kon er op een paar meter vanaf staan buiten het terrein, dat was echt geweldig alle bommen boven je kop en vluchtende mensen als het weer te lang breed branden echt geweldige ervaring, je kon het zo uit de lucht pakken :) blij dat ik niet op het festivalterrein ben gaan.kijken want daar stond je er echt ver vanaf. De broekspijpen wapperden bij de salutes...

vanaf de kantine open:p kant

let op bij 6minuten:shocked:

Dat dus haha was echt geweldig bedankt voor het filmen.

En nog een foto erbij om het helemaal af te maken ;)

G0044462.jpg

Wij zijn gisteren om 3 uur vertrokken vanaf huis, we hadden verwacht dat er dit jaar weer niet zoveel kraampjes zouden zijn en hadden geen zin om weer een uur in de rij te staan (hadden ze dit jaar wel top geregeld, veel kraampjes en veel soorten eten). Bij Nederweert dus even wat gegeten langs de weg en vanaf daar was het nog maar +/- 15 minuten rijden. Helaas waren we te laat vertrokken vanaf daar waardoor we de mascleta hadden gemist. Wel op afstand de knallen gehoord en de shells in de lucht. Ondanks dat we het niet gezien hadden, was die wel erg vet!

Inmiddels waren we 18:15 uur het terrein binnengekomen. Eerst even alle kraampjes bekeken, was leuk opgezet. Om 19:00 uur begon de volgende show; daylight. Deze vond ik vetst van allemaal! Vergeleken met vorig jaar veel meer rookeffecten in verschillende kleuren, erg mooi gedaan.

De Zena Throphy's shows waren prima, wel werden er veel dezelfde cake's geschoten (golden wave, massive) maar dat is op zich niet erg want ze blijven prachtig. Felicitaties naar team VWC! Duidelijk de beste show.

De Zena Showoff was echt bruut! Stuk of 5 dezelfde cake's naast elkaar, echt vet! Daarna vond ik het een beetje onduidelijk, na een tijdje wachten liepen we weer naar de kraampjes en ineens werd er weer wat geschoten (VWC show), meteen naar buiten gerend om te kijken :p. Ook dit was een brute show!

Na een lange tijd in de kou te wachten begon de spektakelshow, eigenlijk het geen waarvoor ik naar de Trophy ben gekomen. Ze beloofde een half uur vuurwerk, werd uiteindelijk dus rond de 18 minuten. Dat was wel een beetje jammer, maar de diversiteit die erin zat was wel top, veel soorten effecten en kleuren.

Terrein vond ik vorig jaar beter, qua parkeerplek en omgeving. Eten en drinken hadden ze dit jaar weer beter geregeld. Plasbandje vond ik een beetje onzin, 2 euro voor 2 keer de wc gebruiken is aan de hoge kant en helemaal voor deze kwaliteit. De shows zelf waren over het algemeen top. En het gaat natuurlijk om het vuurwerk.

Zena, bedankt voor de onwijs mooie avond!

De vuurwerkshows waren geweldig, de patat was lekker en het was erg gezellig. Er was alleen één probleem. WIENS IDEE WAS HET OM HET FESTIVAL ZO VER WEG VAN DE PARKEERPLAATS TE HOUDEN!? :mad:

Back
Bovenaan