Topdag,gehad!!
Prachtig georganiseerd, mooi terrein. Alleen die trechter bij die trap richting het grasveld daar had wel wat crowdmanagement naaf kunnen kijken.
Mooi die lampen langs het water, leuke muziek heel de dag. Lekker veel eettentjes, leuke randactiviteiten. En een betere sfeer dan vorig jaar.
Qua vuurwerk vond ik persoonlijk de mascleta iets minder dan vorig jaar, maar nog gruwelijk.
De dagshow heeft mij het meest verbaasd, ongelofelijk goed, topper van de dag.
Qua trophy vons ik het vuurwerkmuseum veruit het beste!! Met kop en schouders.
De zena show off (foutje omroeper?) Was heerlijk rammen met consumentenvuurwerk.
Vanaf de vwc show gekeken bij het bordje kantine open buiten het terrein bij de eerste parkeerplaatst.
Prachtig dicht erop, de vwc showoff was kicken. De tails schoten op die plek letterlijk recht over mijn hoofd.
De eindshow.. tja.. alsnog goed! Maar vergeleken met andere jaren een stuk minder..
Leuk die watercakes! Verder waren de themas niet zo, de bommen minder speciaal, de tails en mines net te klein. Minder shells tegelijk.. en sorry, maar vergeleken met al de andere shows en de verwachting in vergelijking met andere jaren was de finale drie keer k u t.
En het gebeurd vaker bij shows, maar als vuurwerkfestival is een half uur een half uur en geen 18 minuten.
Verder alleen maar lof, topdag, top geregeld, mega goede sfeer, goede verkeerssituatie, en prachtige shows.
Met als uitschieter voor mij de dagshow, de zena show off, vwc 10 jaar en team vuurwerkmuseum