Thunderboy
VWC lid
I Love It

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man Man Man die eindshow en de Vwc profshow je kon er op een paar meter vanaf staan buiten het terrein, dat was echt geweldig alle bommen boven je kop en vluchtende mensen als het weer te lang breed branden echt geweldige ervaring, je kon het zo uit de lucht pakkenblij dat ik niet op het festivalterrein ben gaan.kijken want daar stond je er echt ver vanaf. De broekspijpen wapperden bij de salutes...
vanaf de kantine openkant
let op bij 6minuten![]()
...De Mascleta was gaaf evenals de Daylight show... mooi om het verschil in 4" en 5" Ti Salutes te horen!!...
Ja hier heb ik echt geen spijt van gehad!!!! 8inch was hier inderdaad een probleem geworden.haha geweldig om het zo te hebben mogen ervaren!!!Zo dat was wel heel erg intens genieten robert![]()
Ik was ook weer bij de zena trophy aanwezig dit jaar. Ik wil ten eerste de hele organisatie bedanken die dit evenement mogelijk maken. Dit is een hels karwei en nog gratis ook. Ik heb mooie shows gezien, waarvan ik de daylight show het mooist vond. Maar dat is smaak. Ik heb meer met dikke salutes dan met sier. Verder een mooie dag gehad en nog wat bekende mensen gesproken. Ik snap niet dat mensen gaan zeuren over hoe de dingen geregeld zijn. Het is gratis. Ik zou de volgende keer gewoon 5 euro entree kosten gaan vragen. Moet kunnen dacht ik, anders drinken ze maar 2 bier minder. Dan kunnen ze de dag nog mooier maken dan hij al is. Ik had bij de Zena shop in Maaseik begrepen dat de grote kalibers op stal moesten blijven die ze hadden ingekocht. Jammer maar het is niet anders. De films van mij verschijnen wel online. De eerste heb ik vannacht om 0100 uur al het internet opgejaagd. Hahha Tot volgend jaar op de Zena Trophy mocht hij weer doorgaan.
maar wat was die show net voor de spektakel show?
sluit me hier bij aan,prima dag gehad,wel veel van die lawaai zakken die moeten schreeuwen onder een show,maar ja doe je niks aan
maar wat was die show net voor de spektakel show?