Zena Trophy 2015 – Be there!

De vuurwerkshows waren geweldig, de patat was lekker en het was erg gezellig. Er was alleen één probleem. WIENS IDEE WAS HET OM HET FESTIVAL ZO VER WEG VAN DE PARKEERPLAATS TE HOUDEN!? :mad:

Dat was nog niet eens zo erg..wij wisten niet eens meer waar we de auto neer hadden gezet.:bonk:

Zo hè hè, de eerste twee filmpjes staan op YouTube.
Helaas een belabberde plek om de mascleta te filmen, maar het einde is dan wel weer leuk om te zien.
Ik denk dat het meeste over de Trophy wel gezegd is, dus ik zou zeggen geniet lekker van de beelden :biertje:

Jwtjuh :bye:

Zo, na lange tijd van afwezigheid toch maar eens even de zena trophy bezocht. Het was immers maar 20 minuten rijden.

Veel leuke shows gezien, zoals de showoff en 10 jaar VWC, de daylight show was erg gaaf. Eindshow helaas ietjse meer van verwacht maar vanaf de achterkant gezien ook erg gaaf.

Zelf niet naar het toilet geweest, mijn vriendin wel. Zij vertelde dat de toiletten echt te goor waren en helaas ook nog €2,- voor moeten betalen.

Voor mijn gevoel mag Zena volgend jaar best een kleine entreeprijs vragen en dan de toiletten gratis maken. Dan is er ook meer budget voor (schonere) toiletten en misschien zelfs nog méér vuurwerk.

Ik heb het laatste stukje v.d. spektakelshow gefilmd, vanaf de achterkant van de show, waar je serieus gevaarlijk dichtbij kunt komen.

Tot volgend jaar!!

was een top feest ! THANKS !
12028800_916915978384644_8842456857163307771_o.jpg

Ondertussen is er al veel beeldmateriaal in dit topic geplaatst, maar veel filmpjes van de battle zelf zie ik nog niet, dus bij deze:

Het was een heerlijk dagje we hebben enorm genoten en wat een geweld werd er weg gestookt in 1 word geweldig!

Dat dit mogelijk is en nog gratis ook, mij hoor je niet klagen :-D

Wel was het goed te merken dat de grotere kalibers ontbraken.
En uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat van de eindshow helaas 7 minuten is blijven staan.

Al met al een super geslaagde dag en tot volgend jaar!

Ben benieuwd als er ook schietlijsten op het forum verschijnen van de team battle.
waren een aantal leuke showtjes bij,vond deze kwalitatief hoger als afgelopen jaar in Bree.

Heb weer genoten op de Trophy, heb prachtige shows gezien en de uitschieters waren toch wel de Daylight show en de jubileumshow van VWC. Het eten en drinken was prima geregeld, al was een bar in de feest-tent ook wel handig zijn geweest! Zena, bedankt voor deze geweldige dag!!

Show VWC3.jpg

De high lighters zijn helaas niet afgegaan. Test was wel goed, er zal vermoedelijk iets mis zijn geweest/gegaan met de 1e ontsteker van de serie

De resterende 4 morsers werden met de eerste mod meegeschoten

De laatste minuut besloeg 53% van het totale budget (1e min 11%)

Leuk om alle reacties hier te lezen en de films voorbij te zien komen! Heb een hoop freaks gezien en gesproken voor zover ik daar tijd voor had. Goed dat jullie in grote getale aanwezig waren.

Mijn verantwoording die dag waren de zes trophy shows en eigenlijk ook de showoff. Die gelukkig in goede aarde viel. Was ook wel een belachelijke hoeveelheid consumentenvuurwerk. Mijn complimenten aan het team dat hierachter zat! Wat een geweld!

Ook de trophy shows zaten goed in elkaar, veel goede cakes voorbij zien komen.

@gilles; Schietlijstjes van de teams kan ik evt. openbaar maken. Geen probleem :)

Ik heb ook nog wat foto's geschoten. Hier alvast een aantal voor de liefhebbers;
Mascleta
zena_trophy_2015_pieter_mascleta.jpg

Showoff
zena_trophy_2015_pieter_showoff.jpg

Team Vuurwerkbelgie
zena_trophy_2015_pieter_trophy_belgie.jpg

Team Vuurwerkmuseum
zena_trophy_2015_pieter_trophy_museum.jpg

Daylight Grondknallers
zena_trophy_2015_pieter_daylight_conc.jpg

Daylight Walls
zena_trophy_2015_pieter_daylight_walls.jpg

Leuk om nog even te vermelden misschien, er zijn een hoop nieuwe consumentencakes (België) geschoten.
O.a. de Mjölnir 2.0, Raw Mjölnir, 3 step Sizzling (30mm fluit), Sizzling ears (30mm fluit, Red/Blue/Green wall (all at once rookstaart to salute), Thundering Heaven (vernieuwd), Henri's toppertje (red/green movers)
Zodra deze in de winkel liggen wordt het wel bekend gemaakt :)

Helemaal top Pieter! Was nog bij je stand, je broer vond ik op je lijken en vroeg dus aan de oudere meneer of jullie familie waren, en jawel hoor, je broer en je vader. Nog even die aansteker meegepikt met 4 vlammen en gezellig gekletst.

Hier overigens mijn video van de Mascleta tussen alle video's door. Enjoy :)

@gilles, ik ga het regelen voor je.

@Pyroclock, het is niet te hopen dat ik een ban krijg meteen ;)
Alle producten zijn trouwens gewoon door de CE gekomen hoor :) (CAT F2) Lijkt me dat ze dan ook in Nederland legaal zijn. Maar laten we deze discussie maar niet hier gaan voeren.

Super vet dat deze verkocht word!! mooi voor speciale evenementen:D
Leuk om nog even te vermelden misschien, er zijn een hoop nieuwe consumentencakes (België) geschoten.
O.a. de Mjölnir 2.0, Raw Mjölnir, 3 step Sizzling (30mm fluit), Sizzling ears (30mm fluit, Red/Blue/Green wall (all at once rookstaart to salute), Thundering Heaven (vernieuwd), Henri's toppertje (red/green movers)
Zodra deze in de winkel liggen wordt het wel bekend gemaakt :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan