Zena Shell Kit

Erg mooie single shots. Weet niet of ik deze nou beter vond dan de Eccentric Shots, maar dat maakt ook allemaal niet uit. Gewoon een dik blink boeket, met een dito lancering. Echt gaaf! :applause:

Ik vond deze naast de Eccentric Shots van Evolution Fireworks de toppers van de jaarwisseling. Wat een geweldige lift hebben deze dingen zeg. Heerlijk doffe dreun en grote effecten in de lucht. Helaas niet allemaal even rond, maar goed gevuld en een harde knal. Ondanks de veel te hoge verwachtingen hebben deze niet teleurgesteld.

Deze heb ik uiteindelijk de laatste verkoopdag nog weten te bemachtigen. Iemand annuleerde ze naast mij, dus ik vroeg gelijk mag ik die dan kopen? Ik was er blij mee, wat een heerlijke burst en mooie blinkers!

Voor mij is dit echt het product van het jaar. Grote effecten en harde burst, heerlijk dit.

Laatst bewerkt:
Alleen maar goede reacties, komen ook zeker op mijn lijst.
Hoe is de voet bij deze single shot bevallen, staat ie stevig en lekker vlak ook?

Ik vond dit gewoon geweldige dingen! Met voetje staat deze stevig genoeg! Goeie burst en de spreiding was groot! Knalden iets lager dan de Junk! Ik had 3 setjes en geen spijt van deze aankoop!

Baal toch wel dat ik deze niet had, zien er erg goed uit. Kostbaar om er projecten mee te doen, maar waardeer wel dat anderen dat doen en de films hier delen. :)
Sowieso een pak of 2 bestellen voor komend jaar.

Wat een geweldige single shots zeg, mooi groot en vol blink boeket. Moeten er dit jaar bij zijn.

Had er maar 3 maar er kwam al iemand naar mij toe met de vraag dat deze zeker illegaal waren.
Heerlijke single shot wat een dreunen zeg. Wel hopen dat deze weer net zo is als afgelopen Oud en Nieuw.
Dan komen er zeker meer als 3.:p

Ik heb die vraag ook meerdere malen gekregen in de avond en in de nacht. Niet alleen bij de Zena Shell Kit maar ook bij de Eccentric Shots. Wat een waanzinnige doffe lancering hebben deze toppers zeg! Heerlijke knal waardoor de aandacht getrokken word. De Zena Shell Kit ging naar mijn ervaring wat lager dan de Eccentric shots waardoor deze erg groots oogde. Maar wat een toppers zeg. Helaas geen variatie in de 3 kunnen ontdekken, hooguit een beetje groen of wit minder maar verwaarloosbaar. Hier mag Zena Vuurwerk Nederland volgend jaar wat meer van inkopen want ze waren wel erg snel uitverkocht en had graag nog meer bij willen bestellen!

Waren erg vette singleshots.
Echter 1 wilde niet de lucht in.
Zit moeilijk veel kracht achter deze dingen.
Stond vast tussen 3 cakes en die lagen allemaal aan stukken.

Waren erg vette singleshots.
Echter 1 wilde niet de lucht in.
Zit moeilijk veel kracht achter deze dingen.
Stond vast tussen 3 cakes en die lagen allemaal aan stukken.

Ik had hetzelfde bij 1 exemplaar. Niet normaal wat een klap daar vanaf kwam, vond 10 meter verderop nog stukken van de buis.

Back
Bovenaan