Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist te horen gekregen, dat de zena Shell kit niet meer verkocht gaat worden. Die van afgelopen jaar mochten al niet door de keuring wist diegene te verklaren, je hebt nog wat overstock in de winkels die ze vorigjaar verkochten, maar dat zullen er maar weinig zijn!
Het is nog sterker: ze zijn niet eens meer georderd in China omdat ze niet meer in het assortiment zitten. Dus ze gaan niet eens naar de keuring...
Waarom zou dit setje niet door de keuring heen komen dan? Is qua burst en spreiding niet grootser dan The Junk en de Eccentric Shots. Lijk me meer de reden door het ( mogelijke ) aankomend F3 verbod in NL.
Waarom zou dit setje niet door de keuring heen komen dan? Is qua burst en spreiding niet grootser dan The Junk en de Eccentric Shots. Lijk me meer de reden door het ( mogelijke ) aankomend F3 verbod in NL.
Ik snap niet dat ze die daar gaan gebruiken. Alsof dat opvalt met die paar duizend cakes. Maar ze zullen er wel vanaf moeten denk ik.
Ik denk eerder dat ze die gaan gebruiken voor de battle shows, daar zullen ze wat meer opvallen denk ik.