Zena Shell Kit

Ze waren echt dik, maar qua burst en spreiding in mijn optiek niet harder/groter dan The Junk en de Eccentric shots. Dus niet echt een reden om ergens helemaal heen te rijden voor 1 setje van €20,- . Er is genoeg aanbod qua singleshots dit jaar!

Het is dat het net andere effecten waren, maar ze waren idd niks dikker als junk of eccentric. ... heb er nog 5. Leuk voor de variatie, maar zat alternatieven

Wat ik mij vooral bij deze single shot afvraag is waarom dit niet in België verkocht word. Geld daar al een F3 verbod?

Wat ik mij vooral bij deze single shot afvraag is waarom dit niet in België verkocht word. Geld daar al een F3 verbod?

Juist, daar is F2 volgens de Europese richtlijn toegestaan. Wat dus inhoudt geen grote singleshots. Echter doordat ze zich aan de Europese richtlijn houden kunnen ze wel vuurpijlen tot 75 gram verkopen.

In polen worden er gewoon 2" blokjes verkocht als consu vuurwerk ..16 en 25 shots. Ik heb een aantal keren oud en nieuw in Polen gevierd en het is qua aanbod smullen daar..:) trueno 4's, 30mm salute blokjes, 75 grams pijlen en allerlei toffe knallers.

Het is echt ontzettend jammer dat ze die grote singleshots eruit halen. Ik ga denk ik volgend jaar maar weer richting Polen om daar oud en nieuw te vieren.

Laatst bewerkt:
In polen worden er gewoon 2"blokjes verkocht als consu vuurwerk ..16 en 25 shots. Ik heb een aantal keren oud en nieuw in Polen gevierd en het is qua aanbod smullen daar..:) trueno 4's, 30mm salute blokjes, 75 grams pijlen en allerlei toffe knallers.

Het is echt ontzettend jammer dat ze die grote singleshots eruit halen. Ik ga denk ik volgend jaar maar weer richting Polen om daar oud en nieuw te vieren.

Alleen Nederland, Belgie en Duitsland hebben t/m F2. Voor de rest in ieder EU land kan je F3 kopen. Het verschilt alleen per land hoe erg ze met consumentenvuurwerk bezig zijn en op wat voor momenten er daar gestookt wordt. In Spanje bij ieder katholieksfeest etc, in Polen houden ze ook enorm van vuurwerk ( en voetbal in combinatie met vuurwerk ). Italie valt geloof ik mee qua zelf stoken, je ziet wel eens een paar filmpjes van mensen met salutes maar je hebt daar geloof ik niet veel consumentenvuurwerkwinkels. Frankrijk valt ook helaas tegen, Luxemburg ook ( heeft geloof ik 1 speciaalzaak ). Polen is qua sier wel erg ver vergeleken met Spanje, daar kom je wel aan je trekken.

Italie valt geloof ik mee qua zelf stoken, je ziet wel eens een paar filmpjes van mensen met salutes maar je hebt daar geloof ik niet veel consumentenvuurwerkwinkels. Frankrijk valt ook helaas tegen, Luxemburg ook ( heeft geloof ik 1 speciaalzaak ). Polen is qua sier wel erg ver vergeleken met Spanje, daar kom je wel aan je trekken.

Tenzij je naar Napels gaat :wink:

Deze gehad en waren erg leuk, maar...
Vorig jaar was het 15euro en nu is het 20euro
Zal ze zeker niet kopen, waar slaan die prijzen op.

Deze gehad en waren erg leuk, maar...
Vorig jaar was het 15euro en nu is het 20euro
Zal ze zeker niet kopen, waar slaan die prijzen op.

Euhhh... Die prijs heeft de Dealer dan zelf bepaald want zoals al eerder gezegd: ze zijn alweer uit het assortiment van ZENA NL. Dat is restvoorraad. En dan denkt die Dealer misschien dat hij er nog wat extra's mee kan verdienen want ze zijn héééél schaars...

Back
Bovenaan