Zena Shell Kit

Op de gok, dankzij de hype en de demofilmpjes een karton van gehaald en ik heb hier groots plezier aan beleefd. Heerlijke doffe dreunen. Jammer dat ik er niet meer had. Ook hier de vraag gekregen of dit uit België kwam, nee joh gewoon uit Nederland! Volgend jaar zeker weer.

Op de gok, dankzij de hype en de demofilmpjes een karton van gehaald en ik heb hier groots plezier aan beleefd. Heerlijke doffe dreunen. Jammer dat ik er niet meer had. Ook hier de vraag gekregen of dit uit België kwam, nee joh gewoon uit Nederland! Volgend jaar zeker weer.

Hoeveel heb je betaald voor zo`n karton? Ben toch wel benieuwd naar deze single shots..

Vond dit vorige jaar toch wel de topper samen met de eccentric shots. Denk dat ze de bui al voelen hangen bij lesli/zena... Helaas, product verkocht goed en was vorige jaar al snel uitverkocht bij de meeste zena dealers

Ik was er al bang voor, hopelijk kan ik nog een kartonnetje of half scoren

Ze waren afgelopen jaar al zo goed als uitverkocht bij iedere winkelier. Als je ze nog kan tegenkomen dan mag je spreken van geluk. Ik denk inderdaad dat Lesli ze niet meer gaat importeren in verband met het 'waarschijnlijke' F3 verbod.

Back
Bovenaan