Zena Megastore Olen

Misschien ene gekke vraag en ik betwijfel of iemand hier het antwoord op weet maar ik stel hem toch.

wanneer kunnen we de uitverkochte producten zoals de hydra/mjolnir/nitratecake/chry crackeling weer verwachten.
ja ik weet het is nog relatief vroeg in het seizoen.

Hydra komt weer binnen maar daar hebben we op dit moment de engelse Jigsaw versie wel van op voorraad. Dat zijn de hydra A,B,C en D, vier in een doos.

De Chry. Crackling, daar hebben we ook de Jigsaw variant van staan (Dark Knights). Deze is zeker net zo goed, en kwam in de winnende Trophy show van Vuurwerkcrew heel goed uit de verf :)

De Mjölnir & Nitraat cake; daar zijn de nieuwe versies van binnen en die zijn zeer binnenkort te krijgen in Olen. Zijn beide iets aangepast, de nitraat cake is kleiner geworden en qua knal beter. De mjölnir heeft meer schoten en is iets groter dus :)

Hoe staat het met de 2 paracakes.
Komen deze nog terug, of zijn ze echt exit ivm dat o zo fijne CE verhaal.

De parachute cakes komen dit jaar helaas niet meer binnen. Heeft niet met CE of wat dan ook te maken hoor. Het komt er kortgezegd op neer dat ze deze in China niet meer willen produceren.

Zijn de golden dragons en de Djf thunder op voorraad zo nee wanneer komen ze eventueel weer binnen
De DJF en Golden Dragons zijn op het moment helemaal uitverkocht. Ze gaan op dit moment op de boot en we verwachten ze in november weer binnen te hebben.

Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het wel.

Een deel is al binnen en wordt komende week verdeeld over de winkels. Zodra het op voorraad is in Olen/Maasseik/Baarle verschijnt het vanzelf op de website.
Het grootste deel van de nieuwe dingen moet nog binnenkomen trouwens :)

Een deel is al binnen en wordt komende week verdeeld over de winkels. Zodra het op voorraad is in Olen/Maasseik/Baarle verschijnt het vanzelf op de website.
Het grootste deel van de nieuwe dingen moet nog binnenkomen trouwens :)

Dus simpel gezegd als iets tussen de productlijst staat op zemavuurwerk.com is dit product voorradig?

Klopt ja, normaal gesproken is alles wat op de site te zien is op voorraad in Olen en Maaseik.
Je kan me voor de zekerheid ook altijd even een prive berichtje sturen.

Baarle heeft een beperkte opslag en dus een kleiner assortiment :)

#update

De nieuwe nieuwsbrief is vanmiddag verstuurd. Er zitten een aantal goede acties bij en ook een verdubbelaar voor de liefhebber :)
http://www.zenavuurwerk.com/index.php/aanbiedingen

Laatst bewerkt:
Game Breaker is een totaal nieuwe serie. Geen omlabeling dus!
Per vijf in een doos en de cakes hebben een reservelont :)

krijg je als je een cakebox neemt dan 1 cakebox extra met de verdubbelaar of geld dit alleen voor 1 enkel product dus 1pot of 1mat?

Hoe zit het met die 'lvc pas' qua korting precies?
25% korting maar, als je een karton neemt van een artikel dan krijg je korting... gaat daar dan nog die lvc korting vanaf?

Vorig jaar heb ik de Thor Eyjafjallaj (of zoiets :p) gehaald. Hier was ik zeer verrast door en wil hem dit jaar weer halen als ik even langs Olen rij, nu staat hij alleen niet meer op de website vermeld.

Betekent dit dat desbetreffende product niet meer verkocht wordt?

Zo ja, welke fontein is hiermee vergelijkbaar?

Vorig jaar heb ik de Thor Eyjafjallaj (of zoiets :p) gehaald. Hier was ik zeer verrast door en wil hem dit jaar weer halen als ik even langs Olen rij, nu staat hij alleen niet meer op de website vermeld.

Betekent dit dat desbetreffende product niet meer verkocht wordt?

Zo ja, welke fontein is hiermee vergelijkbaar?

Volcanic bursts is dezelfde.

Back
Bovenaan