Zena Megastore Olen

Bij temperaturen boven de 30° Celsius denken de mensen aan zon, water en vakantie. Ik denk aan de Zena Trophy, vuurwerk en Joyce :bye: .

Nu we weer halverwege het jaar zitten vond ik het weer eens tijd om in Olen langs te gaan; Omdat ik mezelf afvroeg hoe het nu zat met de Trophy, nieuwe producten en nieuwe vorderingen ivm Belgische wetgeving etc.

Om half 11 aangekomen en natuurlijk geen kat aanwezig (katten mogen er blijkbaar niet binnen). Even wat besteld en natuurlijk de koffie stond klaar (ook met zo'n weer; die traditie verbreken ze niet). Een praatje gemaakt en natuurlijk uit te vissen hoe het zat met de Trophy en dergelijke.

Over de Trophy moest ik me geen zorgen maken; Zodra alles in orde is gemaakt en ze zekerheid hebben zullen ze naar buiten komen met nieuws => Druk bezig achter de schermen.

Over de nieuwe producten deden ze ook geheimzinnig; maar denk dat ze op de Trophy ons zullen omverblazen met nieuwtjes

Ook nog even gehad over de China reis en de evoluerende Belgische wetgeving (nog geen bevestigend nieuws).

Zo waren we al snel een uurtje verder en nog eens leuk om wat updates mee te krijgen.

Zoals we van Olen gewend zijn een topwinkel met een topsfeer ::applause:

Ps: Ik heb rondgekeken rond de gebouwen maar Joyce lag NIET :cry: te zonnen. Dus bespaar de moeite als je daarvoor komt.:p

Ciao

Vorig jaar was er vanaf 23-8 de eerste aanbiedingsflyer online, is er al een datum bekend voor dit jaar ? (ben niet ongeduldig hoor:rolleyes:)

Jammer dat niemand van Zena hierop reageert ,, Ja , Nee , of wat later zou voldoende zijn .
Ik w8 tot zaterdag a.s. en dan ga ik mijn bestellingen in Nederland plaatsen.:yes:

Ze komen wel ikdenk zelf dat men hier pas ba de zena trophy mee komt men is denk ik nog te druk met het regelen daarvan.

Even een berichtje vanuit Olen :cool:
Vandaag of morgen wordt er een nieuwsbrief verstuurd waar een aantal leuke aanbiedingen in staan.

gisteren geweest, blijft een topzaak.
een heel rek met op=op aanbiedingen en verder nog wat bulkacties maar nog niet echt de moeite om er speciaal voor te rijden.
Tijdens de herfst zouden er meerdere leuke acties komen.

Ik ben niet gierig hoor, maar ik heb even een vraagje:

Ik ga normaal gesproken naar de Januari sale voor kartonnen van de betere potten. (Betelgeuze, Asgaard, Walhalla etc.) Alleen hebben mijn ouders er een hekel aan dat dat spul er dan een heel jaar ligt. Dan heb je in de meeste gevallen gewoon 50% korting. Alleen er gaat toch ook korting af als je gewoon in Olen een karton koopt? Of is dat niet zo? Dat zal geen 50% zijn, dat snap ik ook wel. Maar aan hoeveel procent moet ik dan ongeveer denken?

Je krijgt in Olen met je LVC pas op alles 25% korting. Ook wanneer je een karton van iets neemt.
Wil je meer korting dan moet je gaan voor de speciale acties uit de nieuwsbrief. Verder zijn er ook altijd enkele extra aanbiedingen in de winkel zelf.

Op dit moment in Olen bijvoorbeeld;
Fantastic 4 voor €65
Domination voor €65
Total Event voor €50
3101 16 schots 4 stuks voor €25

Je krijgt in Olen met je LVC pas op alles 25% korting. Ook wanneer je een karton van iets neemt.
Wil je meer korting dan moet je gaan voor de speciale acties uit de nieuwsbrief. Verder zijn er ook altijd enkele extra aanbiedingen in de winkel zelf.

Op dit moment in Olen bijvoorbeeld;
Fantastic 4 voor €65
Domination voor €65
Total Event voor €50
3101 16 schots 4 stuks voor €25

Ik ben inderdaad lid van de LVC. Dus alles wat geen aanbieding is, gaat standaard nog 25% af? Nice, wist ik helemaal niet. Was dat niet 10%? Prima, bedankt.

Back
Bovenaan