maxxpower
VWC lid
Hhaha die aanbiedingen kunnen me gestolen worden heb toch liever dat de diverse uitverkochte waaiers knap potten etc weer op voorraad komen haha.Benieuwd naar de eventuele nieuwe aanbiedingen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hhaha die aanbiedingen kunnen me gestolen worden heb toch liever dat de diverse uitverkochte waaiers knap potten etc weer op voorraad komen haha.Benieuwd naar de eventuele nieuwe aanbiedingen![]()
Hoe staat het met de 2 paracakes.
Komen deze nog terug, of zijn ze echt exit ivm dat o zo fijne CE verhaal.
De DJF en Golden Dragons zijn op het moment helemaal uitverkocht. Ze gaan op dit moment op de boot en we verwachten ze in november weer binnen te hebben.Zijn de golden dragons en de Djf thunder op voorraad zo nee wanneer komen ze eventueel weer binnen
Een deel is al binnen en wordt komende week verdeeld over de winkels. Zodra het op voorraad is in Olen/Maasseik/Baarle verschijnt het vanzelf op de website.
Het grootste deel van de nieuwe dingen moet nog binnenkomen trouwens![]()
De verdubbelaar mag ook op een box hoor, geen probleem.
Vorig jaar heb ik de Thor Eyjafjallaj (of zoiets) gehaald. Hier was ik zeer verrast door en wil hem dit jaar weer halen als ik even langs Olen rij, nu staat hij alleen niet meer op de website vermeld.
Betekent dit dat desbetreffende product niet meer verkocht wordt?
Zo ja, welke fontein is hiermee vergelijkbaar?