nou nou nou nou nou nou nou.... wat een dag voor mij man!pffffffff
komen daar binnen, moest van marco ergens blijven staan... werd meteen voorgesteld aan het bestuur van lesli ,helemaal super natuurlijk!
daarna, idd naar een andere zaal, genaamt zaal C
iemand(sorry, naam helemaal kwijt

) begon te praten over de broductie, hoe ze de klant beter konde betrekken bij het vuurwerk en dat soort dingen

daarna kwam ene Elena, wat ik op de een of andere manier, blijkbaar vrij interesant vond...........

(jappy, jou spreek ik nog wel ff een keer!)
daarna, naar de bunkers toe, ten minste, dat dachten wel, want wij hadden geen vervoer

daarom heeft, en helaas, ben hier ookal weer de naam van kwijt......(schaam!)
ons, zijn auto geleend, en daar ben ik hem toch wel ERG dankbaar voor!
daarna, gegaan..aangereden, en als laatste: voor de gene die ooit achter Arjan aan gaat rijden, doe maar niet......

toen bij de bunkers naar binnen gelopen, erg leuk om het allemaal eens te zien, en om lekker met rode besjes te gooien

toen aangekomen bij de,"kappote producten" en een paar,volgens mij leuke foto's gemaakt

volgens Morris trouwens foto's waar ik gewoon te veel op sta
daarna terug gekomen, dit keer wel optijd aangekomen

lekker naar de friet kraam, was erg lekker
toen terug naar binnen, ff met pyropowerz naar de dummie's gekeken
toen een beetje rond geneust.. en toen naar de demo, was erg mooi, veel goede nieuwe producten...maarreee. waar is de paraplu als je hem nodig hebt

werden echt bestookt met hulzen en wat dan ook
toen was het klaar, en de finale was echt geweldig,
toen even geholpen met het agfestoken vuurwerk in de prullen bak gooien

kreeg toen te horen dat ze dummie's aan het uit delen waren, dus ben er snel naar toe gerend, was gelukkig nog dicht

daarna heeft jasper groeneveld de bus geopend, en wat een lol hebben we daar gehad man!
in die bus staan, en allemaal dummie's uit een door pakken, en vragen wie hem wil

GENIAAL MAN!
heb echt een geweldige dag gehad!
LESLI BEDANKT!
tom