Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Zo een verslag van mijn kant:
Half 1 smiddags Yorick (Davinstyle) was hier.
Na nog even op de pc wat nieuwe cakes te bekijken en dit topic de nieuwe Posts te hebben bekeken,
hebben we ons glas cola opgedronken.
In de auto drinken en wat eten mee en rijden.
Na ongeveer een uur rijden dacht ik sh*t me uitnodiging!
Eenmaal daargekomen waren we 1 uur en 15 min te vroeg.
Waren van plan naar een café te gaan maar het was gezellig daar!
Lekker praten met Morris en alle andere leden crew leden.
De tijd vloog voorbij en ook alle andere leden kwamen.
Veel handjes geven, en soms dacht je sow of je kwam een auto met een rat erop tegen of er kwamen 10 man uit 1 auto!

Na een tijdje gingen de deuren open en ik mocht gewoon naar binnen GELUKKIG!
Na wat te drinken en gekeken te hebben naar de dummy's.
Gingen we naar een hal waar we presentatie kregen.
Leslifan kreeg een cake met zijn naam en een eigen stoel.
Na een presentatie kwam mevrouw ... Werd flink getweet over die vrouw en Leslifan haha!
Na flink wat informatie en gelach werd de groep in 2 gesplitst.
Een naar de bunkers ander brainstorm sessie.
Ik ging naar de bunkers in een auto met een rat erop was wel een leuke ervaring.:p hoeft niet nog een keer was wat krap haha.
Rondleiding in de bunkers was heel informatie en leuk.
Teruggereden naar Lesli en toen werd er een koffertje opengemaakt met allemaal oud vuurwerk HEERLIJK!

Wij gingen Brainstormen en als alles goed gaat knallen/snipperen de rotjes volgend jaar.
Komen er heelwat leuke cakes uit. En komt Lesli meer in het nieuws.
En is er in 2013 weer een opendag bij Lesli.

Toen konden we friet/patat halen en een snack erbij.
Na lekker gegeten te hebben nog wat gezeten
En bijgepraat met andere freaks.
Werden we achter het gebouw verwacht en werden bijna alle producten geschoten (cakes)
Toen de finale die het 5 jarige jongetje Sem mocht afsteken.
Nou wat een fantastische finale! :)

Hierna konden we dummy's pakken en er liepen mensen weg met hele dozen er was genoeg!
Toen mocht iedereen nog drinken daar maarja moesten nog 2 uur terugrijden.

Hierbij wil ik iedereen hardstikke bedanken!
Vooral de moderators andere crewleden en alle VWC'ers voor de gezelligheid!
En natuurlijk Lesli en alle medewerkers van Lesli die zich de moeite hebben gedaan om dit voor ons te doen!

Straks volgen er nog een paar foto's.:)

Elburgersc,

Ja was geweldige dag hebben genoten en interessant om wat meer te weten te komen
over het wel en wee van het vuurwerk en hopen dat lesli wat kan uitrichten met de brainsessie die we gedaan hebben! Nieuwe producten zaten zeer leuke cakes bij
met mooie uitwerkingen en harde bursts ga zo door met de nieuwe lijnen. Vwc bedankt en natuurlijk ook lesli vuurwerk, top dat jullie zoiets doen voor de leden
en vooral in deze tijd waarin de prijzen voor het product vuurwerk toch wat gevoelig is! Tot een volgende x

Elburgersc en friends! Vuurwerk is magic

Erg leuke dag gehad, waarbij Lesli kosten noch moeite gespaard heeft! Wat mij betreft had de dag wel iets compacter gemogen, want ik was behoorlijk gesloopt tegen het einde, misschien een tip voor de volgende keer.

Wat betreft de vuurwerk demo: het is mij opgevallen dat de nieuwe Zodiac lijn wel ERG goed is! Betere prijs-kwaliteit verhouding kun je niet vinden, denk ik, en dat geldt voor elke cake in de serie.

Verder een prachtige overdonderende finale, zoals ik er nog geen eerder heb gezien :D

voor mij was echt een zeer geslaagde dag met alles erop en dr aan !

De dag begon vrij vroeg. Half 7 ofzo wakker met een partij pijn in me buik, maarjah dat overleven we wel, toen bedacht ik laat ik me camera eens gaan opladen. En dan ben je natuurlijk je lader kwijt, ik snel naar het winkel centrum om 10 uur, daar na wat winkels gegaan, maar natuurlijk zijn die laders niet te koop als je ze nodig hebt :-(

ik weer snel terug naar huis, toch nog maar ff goed zoeken ! en gelukkig daar was die weer, ff snel opgeladen. Toen was het iets voor 12, ik maar naar torrie toe. een lekker bakkie koffie gekregen en een happie te eten :-) Rond half 1 stond jappy-b voor de deur, toen zijn we vertrokken voor een bijna 2 uur duurde reis, maar het was het zeker waardt !

Eenmaal daar aangekomen, was het al aardig druk. Ff wat mensen een handje gegeven en kennis gemaakt met wat nieuwe mensen.

ik ga verder niet typen hoe de dag was, dat hebben genoeg mensen al gedaan.

Maar het was een geweldige dag !

Bedankt iedereen die eraan hebben mee geholpen om deze dag mogelijk te maken !

Gr stefan

het was echt een top finale, maar wat verwacht je met dieter ! altijd goed natuurlijk :-) ik ken me echt geen show van hem bedanken die slecht was :-)

super genoten van de finale, en lekker kruitsnuiven, oww jah hebben mensen nog een hersenbeschadiging opgelopen met de tubes die naar beneden kwamen :p ?

het was echt een top finale, maar wat verwacht je met dieter ! altijd goed natuurlijk :-) ik ken me echt geen show van hem bedanken die slecht was :-)

super genoten van de finale, en lekker kruitsnuiven, oww jah hebben mensen nog een hersenbeschadiging opgelopen met de tubes die naar beneden kwamen :p ?

Ik had ineens een punt in me kop. Leuk die plastic hulzen xD

Zo, dat was een mooie dag!
Lesli, Marco en de andere mods bedankt!
Ontvangst was goed en gastvrij. Presentatie's boeiend, mede door de twitterfeed die rechtstreeks op scherm te zien was.
Brainstorm erg leuk, al was onze begeleiding na 2 ronde's ineens foetsie.. (bang geworden? :)
Rondleiding goed geregeld, Lesli is groot.
Er werd goed gebruik gemaakt van de Aviko frituurkraam!
Na de lange demo (72 cakes en een finale (Elena en Dieter!) van plm. 100 cakes!), konden we nog even nagenieten van een paar goudblonde lokaal gebrouwen biertjes!

Leuk om Lesli zo te leren kennen. Men was de openheid zelve, en alle vragen werden gewoon beantwoord.
Ik hoop dat Elena snel lid wordt van 't forum, want die moeten we nodig indoctrineren met ideeen voor een pyrofreaks-lijn!
Rob, bedankt voor het chauffeuren!

Kwam heel wat naar beneden. Zat ook een cake bij waar allemaal vonken op de grond kwamen, als je die in je oog krijgt :bonk:

Wil die winkel die 20% korting geeft zich melden bij Denjo?:p
Oh trouwens, me vriendin is super freak geworden en dat was ze al.
Het is echt heftig en ze wil van alles wat ze gisteren zag 2x.
Zucht... Wie mag dat weer betalen? xD
Verder nogmaals bedankt voor de geweldige dag allemaal!

Lesli, Marco en de andere mods bedankt, voor het moegelijk maken van deze zeer geslaagde middag en avond!!!

De ontvangst was goed geregeld, de presentatie en de rondleiding waren beiden zeer interressant. Nadien vond ik de brainstormsessie erg leuk. Onze ideeen werden ook serieus aangehoord en goed ontvangen. Alles was meer dan goed geregeld. Hulde aan de strakke organisatie van Lesli.

Na de goede demo en een heerlijke finale heb ik nog even wat gedronken en ben daarna huiswaarts gereden. Rond 3 uur lag ik in mijn bed.

Leuk om Lesli zo te leren kennen. Alle vragen werden goed en open beantwoord.
Net als HW hoop ik Elena snel lid te zien worden van VWC, want die staat open voor ideeen en weet wat wel en niet haalbaar is :D

Zo dan, ik ben ook weer bijgekomen, zit alleen nog wat kruit in mn haar, zo meteen even onder de douche springen!

Gistermiddag iets voor 3 uur aangekomen voor de deuren van Lesli, daar gezellig met een aantal liefhebbers gepraat over van alles en nog wat. Ook nog met frits van de rijswijkse vuurwerkhal een mooi gesprek gehad, ik vind het echt een topvent en dat mag ook even gezegd worden, dit is nou echt een winkelier die alleen topproducten wilt verkopen en eerlijk, heel eerlijk is tegenover zijn klanten. Daarna heb ik hem helemaal niet meer gezien?

Om 4 uur konden we met z'n allen naar binnen, wat me opviel was dat iedereen stond te glunderen en de sfeer er gewoon goed in zat! Toppie mensen! Eenmaal binnen was er de mogelijkheid de showroom in te duiken met wat te drinken en een soesje, dit deed ik dan ook. Leuk om even naar de nieuwe labels te kijken, persoonlijk ben ik echt een fan van de 'made in China' lijn! Krijg er echt dat Chinese gevoel bij, en dat is dan ook de bedoeling lijkt mij. 'S avonds bij de demo werd er overigens een cake van geschoten die mij echt deed verbazen. Aparte effecten met een hele mooi kleurcombinatie.

Na de nieuwe labels allemaal te hebben gezien en even gepraat te hebben met Patrick Pleyte, was het tijd om aandachtig een presentatie te volgen. Ik vond echt dat dit top gedaan was met een paar beamers erbij, allemaal duidelijk verstaanbaar. Veel dingen te horen gekregen waarvan ik eerder nog niks wist en dat is dan weer top hé, dat je weer wat leert. Elena hadden ze overigens beter achterwege kunnen laten denk ik, niks tegen Elena, maar de liefhebbers vonden de mooie Chinese vrouw zeer aantrekkelijk, groot gelijk!

Nadat we de presentatie gehad hadden, waarvoor grote dank zijn we naar het bunkercomplex gereden. Ikzelf ben nog nooit op zo een terrein geweest dus voor mij was het helemaal super, de eerste deur van een bunker ging open en we werden welkom geheten met een HEERLIJKE kruitlucht! De rondleiding over het hele terrein was ook weer heel erg informatief, op iedere vraag kregen we een mooi uitgebreid antwoord van Patrick. Nu weet ik ook eens wat er allemaal bij komt kijken qua transport en regels, de brandweer die 2 keer per jaar MOET komen oefenen op het terrein op kosten van Lesli zelf.

Toen we de rondleiding gehad hadden in de hete zon zijn we weer terug gereden naar het hoofdkantoor. Daar werden we verrast met een frietkraam waar we ons vol konden proppen, die meisjes in de frietkraam werkten wel een beetje erg hard zeg! Rustig aan meisies!

Toen we ons eten achter de kiezen hadden zijn we naar binnen gegaan om te brainstormen, dit was echt gewoon top! Er werd super naar ons geluisterd, ze vonden het heerlijk om onze wensen als liefhebbers te kunnen horen. De mannen van Lesli waren dan ook helemaal lyrisch. Ik weet zeker dat Lesli hier wat mee gaat doen, ik vroeg er 's avonds nog naar, wat ze er nou precies mee gingen doen. Ik kan jullie vertellen, as maandag gaan ze er al mee om de tafel met z'n allen. De tijd vloog ook voorbij en voor we het wisten werd er ons een schietlijst in de handen gedrukt en konden we naar schietplaats vertrekken waar FireDragon en Dieter de hele middag bezig zijn geweest.

De demo begon en ik zag duidelijk verbetering bij de producten van Lesli, echter zijn er nog steeds producten die tegenvallen, vooral the one and only lijn? Veel slappe bursts, vond het erg jammer bij de Desire ook uit die lijn, want die stelde echt niks voor.

De Pyro Shopper lijn kon ik nu eens voor het eerst goed bekijken en ik moet zeggen er zitten wel wat leuke dingen tussen die ik wil hebben om gewoon los af te steken. Want dat is het probleem van veel vuurwerk van Lesi voor ons als liefhebbers, veel te veel effecten in een cake gepropt en ook veel te veel crackling, daar stoor ik me af en toe nog wel aan, dit heb ik dan ook aangegeven bij Lesli en ik hoop dat ze hier wat mee gaan doen.

De schietlijst met plusjes en minnetjes die ik naast de producten heb gezet met daarbij een korte omschrijving waarom ik het product niet of wel mooi vond, ligt nog in de auto van Jur.

Meer weet ik zo nu even niet meer te vertellen, gisteren zoveel informatie in die grijze hersenmassa moeten opslaan dat het allemaal wat vastloopt:p

Ik wil in ieder geval Lesli hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid, hun duidelijke beantwoording op onze vragen en gewoon de superdag! Ook wil ik de crew bedanken natuurlijk, zij zullen ook het een en ander geregeld moeten hebben! Super mannen! Ook de rest die mee heeft geholpen met de organisatie, Dikke duim. De liefhebbers hartstikke bedankt voor de door jullie ook gezellige dag!

Tot in 2013 Lesli!:bye:

Laatst bewerkt:
Om te beginnen wil ik alle medewerkers van Lesli vuurwerk bedanken voor het mogelijk maken van deze dag want zonder hun toestemming en bereidwilligheid hadden wij nooit kunnen genieten van wat wij deze dag allemaal hebben kunnen aanschouwen. Daar naast wil ik alle leden bedanken voor hun enthousiasme en hoe jullie je daar hebben gedragen, mijn complimenten ook daar voor. And as last but not as least natuurlijk de complimenten naar Dieter die ons heeft getracteerd op een uitstekende finale.

Wel wil ik nog even iets persoonlijks zeggen naar de leden toe : hulde voor jullie allen en ik vind het persoonlijk jammer dat ik niet met iedereen een woord heb kunnen wisselen en hopelijk nemen jullie mij dat niet kwalijk, ik hoop in de toekomst graag een paar woorden met jullie te wisselen.

PS : al mijn filmpjes zijn mislukt, het beeldmateriaal was uitstekend maar helaas liet het geluid het zich afweten, dus het enigste filmpje wat ik jullie kan bieden is een stukje van de terugweg, gezellig met Jappy en Stefan in de auto, jongens bedankt voor de gezelligheid :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan