Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Jullie hebben een mooie dag gehad zo te horen. Bedankt voor alle filmbeelden !

Nu zit ik nog met een vraagje, misschien is dat wel duidelijk geworden gisteren; Welke lijnen gaan waar verkocht worden? Want er zijn nu zoveel lijnen bij Lesli.

Mijn dealer is van vuurwerkplanet en verkoop grotendeels top selection. Maar die gaat eruit. Weet iemand wat nu de vervanger wordt van die serie ?

Ik hoorde dat die silver en red label lijnen bij de boerenbond en welkoop winkels verkocht gaan worden. Klopt dat ?

Nu zit ik nog met een vraagje, misschien is dat wel duidelijk geworden gisteren; Welke lijnen gaan waar verkocht worden? Want er zijn nu zoveel lijnen bij Lesli.

De Zodiac lijn gaat zowieso bij alle Groenrijk verkooppunten verkocht worden

hoi,
ik was er ook gister en hoorde over die korting maar als je die wil op de verkoop dagen wat moet je daar voor doen en bij welke winkel was dat ook al weer?
super mooie demo en finale heb een tegekke dag gehad:D.

Geweldige dag gehad, ben blij dat ik op de valreep nog mee kon, Dus Lesli, Morris, Tristen (+ mams) & Marco heel erg bedankt! :D

hoi,
ik was er ook gister en hoorde over die korting maar als je die wil op de verkoop dagen wat moet je daar voor doen en bij welke winkel was dat ook al weer?
super mooie demo en finale heb een tegekke dag gehad:D.

Wil die winkel die 20% korting geeft zich melden bij Denjo?:p
Oh trouwens, me vriendin is super freak geworden en dat was ze al.
Het is echt heftig en ze wil van alles wat ze gisteren zag 2x.
Zucht... Wie mag dat weer betalen? xD
Verder nogmaals bedankt voor de geweldige dag allemaal!

De korting is aangeboden door Jan de Wit, eigenaar van de winkelketen El Blanco met verschillende vestigingen in het zuiden van het land. De korting geeft hij in ieder geval als je bij hem langskomt om te bestellen maar misschien wordt er nog een kortingscode ofzo op touw gezet. Misschien iets voor Marco om op te pakken i.s.m. Lesli en Jan? Voor meer info over zijn zaak zie: http://www.elblanco.nl/vuurwerk.htm

Dieter wil ik overigens nog even bedanken voor de demo en finaleshow die hij in elkaar heeft gezet ook nog samen met FireDragon die aan het werk werd gezet:p

Ik kon hem jullie niet onthouden...
scaled.php

Zeg Lesli, als jullie nog iets uit de bunkers missen...
photo030911183644.jpg

Was een erg leuke dag!

Heb ook leslifan beter leren kennen.
Hij is wel een toffe peer :)

Aan de berichten te zien een geweldige dag! En dan ook nog eens bij een vuurwerkimporteur. Ik hoop ook nog eens een VWC meeting mee te maken. :)

Laatst bewerkt:
Ik vond het een erg geslaagde dag, heel gastvrij, lekker eten (:D), leuke rondleidingen, brainstormen, etc. en de show was helemaal over de top.. :D
Ik vind het ook leuk dat ik nu i.p.v. 3 freaks er een stuk meer ken. Zo weet ik nu wie bijvoorbeeld nou Darksoul, Sunseeker, Killerdome, Torrr, Ylke, Mattenfreak, Jur, Davinstyle, Leslifan, De Knaller, Stefantvs, Steef-Kaboom, of PyroPowerZ is. En nog veel meer natuurlijk :p, maar toch leuk dat je dan weet met wie je nou eigenlijk praat. Ben deze dag vooral met Jaco opgetrokken (reed ook met hem mee, nogmaals bedankt kerel) maar heb ook geregeld een woordje gewisseld met onze leslifan en ook pyropowerz in de avond nog.
Het was zeker leuk om jullie allemaal te zien,
foto's en video's komen nog
P.s. Lesli en VWC bedankt!

Ik vind het ook leuk dat ik nu i.p.v. 3 freaks er een stuk meer ken. Zo weet ik nu wie bijvoorbeeld nou Darksoul, Sunseeker, Killerdome, Torrr, Ylke, Mattenfreak, Jur, Davinstyle, Leslifan, De Knaller, Stefantvs, Steef-Kaboom, of PyroPowerZ is.

Dus je bent mij alweer vergeten?:p .. Ik had het 5-jarig vwc-shirt aan, camera om de nek en stond op het laatst toen je naar huis ging bij jullie in het groepje;)

Mijn foto's zijn gedeeltelijk aan het uploaden op dit moment:) Tja, nieuwe camera dus ben nog even zoekende want mijn laptop ondersteund de topkwali van de camera niet:p

Dus je bent mij alweer vergeten?:p .. Ik had het 5-jarig vwc-shirt aan, camera om de nek en stond op het laatst toen je naar huis ging bij jullie in het groepje;)

Mijn foto's zijn gedeeltelijk aan het uploaden op dit moment:) Tja, nieuwe camera dus ben nog even zoekende want mijn laptop ondersteund de topkwali van de camera niet:p

Je het toch zwart midelang haar?
Heb je de hele dag dan wel zien lopen.

Gelukkig witte korte broek aan gehad, wat een hitte :p

ben benieuwd naar je foto`s morris :-)

was gezellie gister, spreek je snel weer een keertje

@ sniperX is leuk dat je mij kent, maar ik jou niet volgensmij :p, sorry als ik het fout heb, ben echt slecht in namen, en gezichten te onthouden.

Gr stefan

Back
Bovenaan