Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

ik ben ook weer terug na een zeer gezellige dag bij lesli.
zag er prima uit,en het toetje de finaleshow was ook geweldig.
morgen plaats ik wel even wat foto,s
dank aan VWC en lesli :wink: tot over 2 jaar

Damn Leslifan! Die cake die jij gekregen hebt is echt monsterlijk mooi :D

Ik heb genoten van een dag Lesli vuurwerk en VuurwerkCrew!
Ben niet zo spraakzaam dus echt veel nieuwe mensen heb ik niet gesproken, maar heb toch weer wat gezichten bij namen nu.
Wel leuk om jou even gesproken te hebben Morris! :)

Heb hele mooie producten gezien, met name de Zodiac lijn zag er bijzonder goed uit. Er werden onwijs mooie kleuren gebruikt, zonde dat andere importeurs geen multicolor peony en wave gebruiken op deze manier. Ook mooie fishes en jellyfish gezien om een hele leuke manier.

Crackhead vond ik ook heerlijk, donders wat een harde crackling komt daar uit. Meer tegelijk en je hebt een lekker finaleblok.

Was een informatieve,gezellige,drukke,vuurwerk rijke dag! Heb erg genoten,en het was leuk,om weer aan aantal nieuwe freaks,te hebben ontmoet! Leslifan (Tom),kreeg inderdaad vip behandeling,met eigen stoel,colatje,en cratis een echte cake. Maar Tom werd niet met rust gelaten,whehehehe,geniale actie,met die twitter berichten,:D De brainstorm sessie was ook erg leuk,ookal kon ik in de praktijk,niet mijn mening goed verwoorden,terwijl als ik dan,thuis ofzo ben,wel denk,zo kan het het ook. En ook de rondleiding in de bunkers super! Al met al,top dag,en tot 2013 dan maar weer Lesli!

Was zeker een geslaagde dag!
Zeer informatief en een leuke demo. Der zitten echt juweeltjes tussen. En die finaleshow, wat een geweld zeg. Daar zijn wat kilotjes de lucht in gegaan :D!

Bij deze wil ik graag de VWC crew bedanken voor de organisatie en Lesli voor de gastvrijheid en openheid. Bedankt allen!

Was een informatieve,gezellige,drukke,vuurwerk rijke dag! Heb erg genoten,en het was leuk,om weer aan aantal nieuwe freaks,te hebben ontmoet! Leslifan (Tom),kreeg inderdaad vip behandeling,met eigen stoel,colatje,en cratis een echte cake. Maar Tom werd niet met rust gelaten,whehehehe,geniale actie,met die twitter berichten,:D De brainstorm sessie was ook erg leuk,ookal kon ik in de praktijk,niet mijn mening goed verwoorden,terwijl als ik dan,thuis ofzo ben,wel denk,zo kan het het ook. En ook de rondleiding in de bunkers super! Al met al,top dag,en tot 2013 dan maar weer Lesli!

Hoho, het was geen echte cake! Maar ook geen dummy!
Eeuhh....:bonk:
Was inderdaad ook erg informatief, en ik wist ook nog wel wat leuks met de brainstormsessie, maar ben niet echt iemand die in een groep wat gaat zeggen:frusty:

zo ik ben ook weer thuis :) vond het een erg geslaagde dag :) de twitterfeed was een leuk extra-tje waarmee de enigsinds saaie presentatie toch goed te doen was (sorry leslifan :wink:)daarna de bunkers in en een goeie rondleiding gehad en een beetje kunnen afkoelen haha. Weer terug bij lesli HQ een hapje eten en daarna de brainstorm sessies nu hopen dat Lesli wat met onze input doet en er inderdaad leuke verassingen aan komen. Na de brainstorm sessie kwam natuurlijk het belangrijkste... de nieuwe producten! iedereen naar buiten en een plekje opzoeken waarna de demo van start ging. Sem (het jongetje welke mee mocht doen vanwege de stichting Doe Een Wens) mocht de finale afsteken en Dieter heeft een zeer fraaie finale neer gezet! Een kleine 10 minuten lang op en top genieten! Na de finale nog een drankje en een woordje met mede freaks en daarna de auto in en terug naar huis.

Lesli en Marco bedankt voor het mogenlijk maken van deze boeiende dag! :)

Heerlijke dag gehad, veel info gekregen, en wat gezichten bij namen kunnen plaatsen.
Lekker patatje en bijzonder de bunkers te zien.
De show was natuurlijk lang, leuk en wat stak Sam toch een heerlijke finale aan, wat zal hij ook genoten hebben van het vuurwerk en dat hij hier ook bij mocht en kon zijn.
Respect voor Lesli en iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt.
Ik ga nu even wat restjes vuurwerk uit mijn haar wassen :) en dan voldaan bedje in.
Is het misschien een idee een aparte topic te openen met beelden, foto's en films van deze dag?

Ik ben ook weer thuis, heb genoten van deze dag hoor! Was erg goed georganiseerd, Lesli wil ik graag bedanken voor de gastvrijheid en het goed verzorgde eten. De crew wil ik bedanken voor deze fantastische meeting en tot slot wil ik Dieter bedanken voor een erg leuke finale show, gewoon vol gas!:) Tot over 2 jaar!

Hierbij mijn filmpje van de afsluitende vuurwerkshow van Lesli Vuurwerk ter ere van de Vuurwerkcrew Open Dag op zaterdag 3 september 2011. Deze finale werd ontstoken door Sam, een vijfjarig jongetje dat samen met zijn familie via Stichting Doe een Wens en op uitnodiging van Lesli Vuurwerk deze fantastische Open Dag mee mocht maken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Wat een topdag! Ik kan niet anders zeggen dat ik echt heb genoten van deze bijzondere dag die voor mij erg leerzaam was. Top initiatief van lesli en vuurwerkcrew om dit te organiseren. Respect jongens petje af!

Idd een topdag.

Denjo jij nog in het speciaal bedankt voor het rijden.
Mensen van VWC en Lesli,
Jullie allen bedankt voor een heerlijke informatieve en verzorgde dag!
Leuk om eens wat van jullie in real life gezien te hebben,
Ook al ben ik een beetje een kat uit de boom kijker.

En nog een speciaal bedankje richting Lesli dat jullie Sam zo een topdag hebben gegeven, zo zie je maar ,het draait niet altijd om de business maar ook om de menselijkheid.

Petje af voor jullie allen.

Zaterdag 3 september, de dag die bij velen groot omcirceld in de agenda stond. Open dag bij Lesli Vuurwerk, eindelijk was het zover! Hieronder een beknopt verslag over hoe ik deze dag heb beleefd:

Met boven ons een helderblauwe lucht en warme zon vertrokken Morris (pyroboy) en ik om 13.00 uur richting Lichtenvoorde. Na een gezellige autorit van anderhalf uur arriveerden we bij Lesli. Daar aangekomen kwamen we al enkele crewleden tegen en hebben we plaatsgenomen op de picknickbankjes. Beetje bij beetje kwamen er steeds meer genodigden bij. Het wachten in de bloedhete zon was voor sommigen net iets te veel van het goede, maar het geduld werd rijkelijk beloond toen de deuren voor ons opengingen. De showroom was ons eerste bezoekhoekje. Deze zag er keurig ingericht en overzichtelijk uit. Het werd druk bezocht en velen maakte van de gelegenheid gebruik om wat mooie plaatjes te schieten of te filmen.

Daarna werden we uitgenodigd om plaats te nemen in de presentatiehal. Commercieel manager Jasper Groeneveld opende de presentatie met een kort stukje bedrijfshistorie, marketing en social media. Vervolgens was Elena aan het woord die ons het een ander vertelde over de productie en vervaardiging van vuurwerk in China. De gehele presentatie was zeer informatief en boeiend.

Na afloop werden we verdeeld in 2 groepen. Groep 1 ging de bunkers bezoeken en groep 2 werd uitgenodigd voor een brainstormsessie. Eenmaal gearriveerd op het bunkerterrein, werden we rondgeleid door een medewerker die ons alles vertelde over de bunkers, sprinklerinstallatie, brandveiligheid, logistiek en distributie. Deze informatie was wederom zeer leerzaam en boeiend. Ook mochten we een kijkje nemen in diverse opslagbunkers en bufferbewaarplaatsen.

Daarna kwam voor velen een verlossing: etenstijd! De patat van de patatkraam smaakte heerlijk en onder het genot van een snack en drankje werd er gezellig bijgepraat over de 1e activiteit. Na het avondontbijt werd er gewisseld. Groep 2 bezocht nu de bunkers en groep 1 mocht naar de brainstormsessie. Deze activiteit bestond uit 5 aan vuurwerk gerelateerde vragen waarbij iedereen zijn of haar inbreng kon geven. Er werd volop gebrainstormd wat resulteerde in nieuwe en bruikbare tips & ideeën.

Om 21.15 uur was het hoogtepunt van de dag aangebroken: de demoshow! Er werden meer dan 70 cakes geschoten van verschillende lijnen. De cakes volgde elkaar rap op wat zorgde voor een demo met lekker tempo. Alle producten werden per 1 geschoten. Vanaf 4 posten werden alle eerder geschoten cakes nog eens verwerkt als megafinale. De finale was bijzonder mooi en zat goed in elkaar. Na afloop van de demo werd er binnen nog even gezellig nageborreld, maar om 0.00 uur zat het er helaas echt op...

Ik heb echt een bijzonder mooie en unieke dag beleefd, waarvoor een dankwoord aan de volgende mensen:

- Lesli Vuurwerk voor de gastvrijheid, het mogelijk maken en organiseren van deze open dag
- Crewleden van Vuurwerkcrew voor het mede-organiseren en treffen van voorbereidingen
- Dieter en team voor het verzorgen van de geweldige demoshow met heerlijke finale
- Morris voor het vervoer en de gezellige autorit
- Bastiaan voor het vervoer naar de bunkers
- En last but not least: iedereen die op deze open dag aanwezig was!

Het was geweldig en zeker over 2 jaar voor herhaling vatbaar! :cool:

Groetjes,
Mark

Heb erg genoten vandaag, leuke demo gezien met een zeer lekkere finale:D
Wil bij deze Lesli bedanken voor de gastvrijheid, VWC voor de organisatie, en Leslifan & Blazuhh voor het meerijden op de heen/terugweg.

Natuurlijk heb ik weer lekker staan filmen, en ook weer wat leuke plaatjes kunnen schieten. Zal ze in de loop van de week hier droppen:wink:

Hier is alvast: De (zeer vette) Finale van de demo, Enjoy:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Truste:bye:

erg jammer dat ik dit gemist heb,maarja ik zit nog steeds met beide voeten in het verband en lopen gaat nog niet zo best.

nou nou nou nou nou nou nou.... wat een dag voor mij man!pffffffff

komen daar binnen, moest van marco ergens blijven staan... werd meteen voorgesteld aan het bestuur van lesli ,helemaal super natuurlijk!
daarna, idd naar een andere zaal, genaamt zaal C
iemand(sorry, naam helemaal kwijt:shy:) begon te praten over de broductie, hoe ze de klant beter konde betrekken bij het vuurwerk en dat soort dingen:)
daarna kwam ene Elena, wat ik op de een of andere manier, blijkbaar vrij interesant vond...........:rolleyes:(jappy, jou spreek ik nog wel ff een keer!):p

daarna, naar de bunkers toe, ten minste, dat dachten wel, want wij hadden geen vervoer:p
daarom heeft, en helaas, ben hier ookal weer de naam van kwijt......(schaam!)
ons, zijn auto geleend, en daar ben ik hem toch wel ERG dankbaar voor!

daarna, gegaan..aangereden, en als laatste: voor de gene die ooit achter Arjan aan gaat rijden, doe maar niet......:p:p

toen bij de bunkers naar binnen gelopen, erg leuk om het allemaal eens te zien, en om lekker met rode besjes te gooien:p:cool:
toen aangekomen bij de,"kappote producten" en een paar,volgens mij leuke foto's gemaakt:) volgens Morris trouwens foto's waar ik gewoon te veel op sta:p

daarna terug gekomen, dit keer wel optijd aangekomen:p
lekker naar de friet kraam, was erg lekker:)

toen terug naar binnen, ff met pyropowerz naar de dummie's gekeken:)

toen een beetje rond geneust.. en toen naar de demo, was erg mooi, veel goede nieuwe producten...maarreee. waar is de paraplu als je hem nodig hebt:p
werden echt bestookt met hulzen en wat dan ook:p

toen was het klaar, en de finale was echt geweldig,
toen even geholpen met het agfestoken vuurwerk in de prullen bak gooien:)
kreeg toen te horen dat ze dummie's aan het uit delen waren, dus ben er snel naar toe gerend, was gelukkig nog dicht:angel:
daarna heeft jasper groeneveld de bus geopend, en wat een lol hebben we daar gehad man!
in die bus staan, en allemaal dummie's uit een door pakken, en vragen wie hem wil:p GENIAAL MAN!

heb echt een geweldige dag gehad!

LESLI BEDANKT!

tom:bye:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Back