Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Hi all,

Ik zal mijn camera ook meenemen. Er zullen genoeg zijn, maargoed beter iets teveel dan te weinig.
greetzz

Voor diegene die nog twijfelen meld je aan, dit word een dag om nooit te vergeten.
Een bezoek bij 1 van de grootste importeurs van Nederland, incl. bezoek showroom en bunkers.

Kom je niet dan krijg je er ongetwijfeld spijt van.

Grijp deze unieke kans.

Zie de dagindeling in de startpost.

Leuk dat je die oproep nog eens doet Marco.. maar op welke datum is het nu? Want ik kan onmogelijk wat plannen als ik niet eens een datum weet. :wink:

datum moet ik je voorlopig schuldig blijven omdat
lesli vuurwerk die nog niet heeft doorgegeven.
Diegene waarmee ik in contact staat met Lesli en dus de planner is met wintersport.
Zodra ik de datum doorgekregen heb, vermeld ik dat gelijk op het forum.
De afspraak is dat wij het 4 t/m 6 weken van te voren de datum bekend maken, zodat iedereen de gelegenheid krijgt om te zorgen dat ze die dag kunnen komen.

Zo goed beantwoordt,Komt goed Jack.

De datum van de opendag zal waarschijnlijk rond de eerste week van september
zijn.
Eind maart zal alles rond besproken zijn en komen wij met verdere info.

Maar houd de laatste week augustus, eerste week/zaterdag van september vrij(ondervoorbehoud).

Laatst bewerkt:
wat mij betreft, kan ik gewoon komen:handsup:!!!
geen vankantie:) wel school:mad: tis op een zaterdag:) moet zondag meestal hockeyen:mad:

allemaal goede redenen om te komen dus!

Heb dan toch vakantie, dus als ik met Jaco mee kan, blijf ik zoals het er nu naar uitziet aanwezig. Het is dus te hopen dat Jaco ook kan..

Jaaa nu wordt het lastig voor mij. Dat wordt qua vervoer een stuk lastiger want dan moet ik eerst naar Steenbergen zien te komen vanuit Schouwen-Duiveland zonder eigen vervoer (openbaar vervoer weiger ik) om vanaf dan vervolgens pas mee te kunnen liften.

Ik krijg het wel voor elkaar, daar niet van, maar ik vind het wel een beetje jammer. Mei zou perfect zijn geweest!

Ik denk maar zo, je moet er wat voor over hebben hé, als freak:) Dit is toch wel zeer exclusief. Vorig jaar is er overigens bij GBV ook een opendag geweest voor vwc-leden, de reacties hierover waren uitermate goed! Die opendag heb ik jammer genoeg moeten missen door andere verplichtingen. Deze kans pak ik zeker weten!

Update

Eind maart / begin April zal er een ontmoeting/gesprek zijn bij Lesli vuurwerk om de opendag door te praten en zal er tevens een datum worden vastgesteld.
Nadere info volgt.

Back
Bovenaan