Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Ik krijg diverse pm's met de vraag of men nog kan aanmelden.

Aanmelden kan totdat in deze topic vermeld word dat het niet meer kan.

Definitieve datum wordt binnenkort door Lesli gegeven.

Aanmelden via pm naar mij.

Ik zou dolgraag gaan maar het is een beetje aan de andere kant van het land voor mij, zo zonder rijbewijs. :p

Is er iemand met wie ik kan meerijden vanaf Steenbergen in de buurt?

BUMP! :D

Ik heb vervoer, dus wat mij betreft kan ik gewoon gaan. Als de datum ons beiden schikt, dan komen we gewoon. :)

BIj deze meld ik me aan voor deze ledendag.
Dit wordt mijn eerste ledendag, dus dan lijkt mij dit een mooie binnenkomer voor mezelf.

Heb er nu al zin in.:)

We hebben der zin in hierzo, kan niet wachten! :D
Lesli wil natuurlijk niet alvast een beetje omschrijven wat de effecten van de nieuwe producten zijn... (of wel? :p)

Ik heb hier net 4 berichten verwijderd die totaal niet bijdragen aan dit topic!

We blijven gezellig ON-TOPIC

Vriendelijk bedankt.

is er intussen al een datum bekend?

Vind ik eigenlijk ook wel een goede en belangrijke vraag.
Dan kunnen we vast die datum gaan reserveren. Vergeet ook niet dat er een flink aantal mensen op vakantie zijn in deze periode.
Marco: is het mogelijk dat jij de mannen van Lesli hierover gaat benaderen?

:bye:

is er intussen al een datum bekend?

Datum is nog niet bekend, ik weet dat Lesli vuurwerk mij spoedig een datum zal toesturen.

De reden dat het even op zich laat wachten is dat Lesli vuurwerk nieuwe producten wil laten zien aan jullie en de vergunning voor het schieten moet geregeld zijn.
Maar Lesli vuurwerk kennende willen ze die dag goed naar voren komen om jullie echt alles te laten zien.

Ik ga mijn uiterste best doen om de datum ruim van te voren te vermelden zodat jullie het indien mogelijk kunnen inplannen.

Hoop hierbij dat je vraag beantwoord is. :bye:

Back
Bovenaan