Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

is er nu ondertussen al wat meer bekend over de datum?
tom

De info omtrent de datum zal tijdens de bespreking binnenkort worden vastgesteld maar hou maar rekening met de eerste zaterdag van September 2011(onder vootrbehoud), zodra ik de info heb zal ik deze gelijk posten.:wink:

Ik wil me hierbij aanmelden als bob.

Dus als er mensen uit rotterdam en omg mee willen rijden naar deze dag geef maar een gil.

ik Heb achterin plek voor 2 mensen

Ik kom vanaf Alteveer (Groningen) of vanuit Arnhem, dat ligt een beetje aan de datum.
Kan eventueel wel iemand oppikken op de route.

Morgenmiddag 10 april hebben wij (VWC) een bijeenkomst bij Lesli vuurwerk te Lichtenvoorde om de voorbereidingen voor de opendag door te praten.
Zodra er meer bekend is zal het hier vermeld worden.

Het is zover de datum is bekend:

Zaterdag 3 september 2011

Zet deze datum in je agenda een gebeurtenis die je niet kan/mag missen.

Lesli vuurwerk opent alle deuren speciaal voor VWC leden.

Na dat we wat gegeten en gedronken hebben gaan we naar het schietterein waar Lesli vuurwerk:

Alle nieuwe producten 2011 zullen schieten en indien binnen ook nog sample's voor het jaar 2012.

Alles mag gefilmd en gefotografeert worden.

Wil diegenen die niet kunnen op deze datum zich afmelden bij mij/ maar ook als je wilt aanmelden kan dat bij mij.
Lesli vuurwerk wil graag weten hoeveel personenen er komen, je mag ook bekenden meenemen.

De sluitingsdatum van aanmelden zal zijn 20 augustus 2011.

Zie programma startpost

Mooi geregeld Marco, dit gaat zeker een geslaagde dag worden.
Heb er nu alweer zin aan.
We hebben de nieuwe producten voor dit jaar al mogen zien, dus dat moet goed komen.

Mooi geregeld Marco, dit gaat zeker een geslaagde dag worden.
Heb er nu alweer zin aan.
We hebben de nieuwe producten voor dit jaar al mogen zien, dus dat moet goed komen.

Gaat zeker een spektakelstuk worden en ik kijk er al naar uit, zeker nu we die nieuwe producten hebben mogen aanschouwen, dat beloofd vuurwerk :wink:

Ja, ja. de datum is bekend dus we kunnen er naar toe gaan leven.
Wij kennen ondertussen het programma, verklappen niets.
Maar wij beloven jullie dat het een dag wordt die je nooit meer van je leven zult vergeten. En ik zeg dit niet zomaar. Als je niet gaat, krijg je er onherroepelijk spijt van.
Meld je dus aan bij vriend Marco (Ylke)

Super geregeld dit, alvast weer iets om naar toe te leven.
Datum staat genoteerd in de agenda, en nu maar zorgen dat er niemand meer aan komt :p

Back
Bovenaan