Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Datum staat in de agenda genoteerd.. dit kan niet anders dan een geweldig spektakel worden!! :)
Ik kan nu al niet wachten.. Super dit!

Ik heb het nagekeken en het inderdaad tijdens deze dagen, maar wereldhaven dagen komt elk jaar en dit is uniek de opendag.
Het is niet alleen gelijk met de wereldhavendagen, maar ook gelijk met de Pyronale...
Maar 1 ding is zeker, ik ben er iig bij hoor :D

Whoei! Ik kan nu al niet meer wachten:D
Ik kom trouwens met vriendin en een vriend.
Zou je dat in de startpost aan willen passen Marco?
bvd

Wordt aangepast bedankt voor het vermelden, Marco

Zit hier echt even een vreugde dansje te doen dat het op 3 september valt!:D:D Ik ben nu 100% zeker aanwezig! We hebben er zin aan!:D:D

Ik heb het vaak genoeg geprobeerd vanaf buiten de provincie Zeeland naar Renesse/Zierikzee/Burgh-Haamstede toe, en ik ben er nou niet echt weg van...

Nu heb ik het ook nog eens even opgezocht, en volgens mij is dat het laatste weekend van mijn vakantie. Ik kan dus gewoon het laatste weekend vrijvragen in Zeeland en dan eerder naar huis gaan en dan voor de meeting met Ramon meeliften. :) Tegen die tijd het daar nog even met Ramon over hebben, maar wat mij betreft 'bin ich dabei'! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig initiatief heren, complimenten hiervoor. Denk ook dat 3 september weer het officieel vuurwerk seizoen wel geopend dan kan worden :)

Helaas kan ik er niet bij zijn, omdat ik een familie weekendje heb.
Dus iedereen heel veel plezier.

Back
Bovenaan