Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Erg gaaf geregeld Marco!

Hopelijk kan ik op de datum dit is de uitgelezen kans mensen van het forum te ontmoeten! :)

Marco is er al een tussenstand van de aanmeldingen?

Ik wil wel een tussenstand maken , maar er zijn ook leden die aangeven dat ze willen komen in de topic, maar zou graag willen dat ze mij een pm sturen, desnoods ondervoorbehoud van datum.

Tevens wordt er gemeldt door sommige leden dat ze geen rijbewijs hebben maar wel graag willen komen, dit is geen probleem als je iemand meeneem je vader, moeder, broer, zus of kennis, mits ik het maar weet ivm het aantal personen.

Moeten er gewoon een gezellige dag met z'n allen van maken.

Nogmaals het is bij:

Lesli Vuurwerk te Lichtenvoorde.

Dag: Zaterdagmiddag en avond.

En er gaat geschoten worden.

Een kijkje in de keuken bij de grootste importeur van Nederland, uniek mag je niet missen.

oke, bij deze dan toch nog een keer de vraag of iemand langs tilburg kan rijden, mijn vader zit denk ik niet zo te wachten op een heleboel vuurwerk freaks.
zeker als hij ANO vuurwerk te milheeze al druk vond...

groetjes tom

Ik heb met mijn ouders gepraat, en ze vinden het goed dat ik ga! (SO HAPPY RIGHT NOW!:biertje:)

Tevens heb ik van Morris (pyroboy) aangeboden gekregen om met hem mee te rijden. (heel erg bedankt daarvoor!)

Bij deze meld ik mij onder voorbehoud aan, het zou wel kunnen dat ik in de knoop raak met tafeltennis: maar daarbij kan ik ook nog wel wat regelen!

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ga gewoon naar Lesli!

Met vriendelijke groet, Rob.

Ik heb met mijn ouders gepraat, en ze vinden het goed dat ik ga! (SO HAPPY RIGHT NOW!:biertje:)

Tevens heb ik van Morris (pyroboy) aangeboden gekregen om met hem mee te rijden. (heel erg bedankt daarvoor!)

Bij deze meld ik mij onder voorbehoud aan, het zou wel kunnen dat ik in de knoop raak met tafeltennis: maar daarbij kan ik ook nog wel wat regelen!

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ga gewoon naar Lesli!

Met vriendelijke groet, Rob.

haha, ik heb morris getipt:p:cool:maar dat maakt niet uit:D

ik heb het er ook met mijn vader over gehad, en hoe het er nu uit ziet, dumpt mijn vader me bij lichtenvoorde, en dan komt ie zotte tom:biertje: weer op halen:cool:

maar het is nu 28 januari, en de demo zal pas rond juli/augustes zijn, dus nog lang wachten...

groetjes tom

Top die mannen, leuk/goed iniatief.

Helaas is het voor mij wat ver (vanuit Brabant), dus alleen denk een optie als ik met meerdere kan gaan.

Daar ben je nog te vroeg mee, wij wachten af wanneer Lesli alles geregeld heb.
Komt goed jullie horen het ruim van te voren, dat regel ik.

Is mijn inschrijving binnengekomen? Ik heb altijd graag een bevestiging:rolleyes::D

Inschrijving is binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
kan er niet een soort van lijst komen wie er allemaal gaan?????
groetjes ow

en als ik weet wanneer het is dan wil ik graag op de lijst

Een lijst met de mensen die gaan zou inderdaad erg handig zijn, en dan ook nog erbij zetten met wie dat ze meerijden of dat ze nog een plekje in de auto vrij hebben.

Back
Bovenaan