Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Goed bezig Vuurwerkcrew en Marco.
Fantastisch dat lesli dit speciaal voor ons doet. Gaaf.
En ik lees ergens een knallende afsluiting? toppie
Komen doe ik zeker, ik wil dit niet missen

Zeer goed bezig en ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn! heb er nu al zin in...zeker die eventuele "knallende" afsluiting!

Uiteraard ben ik hierbij aanwezig! :D
Mits ik uiteraard die betreffende datum kan...

Marco en Lesli: Bedankt voor deze mogelijkheid!

Super Marco dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen.. en ook mijn dank aan Lesli dat zij ons deze gelegenheid gunnen! Top!

Zelf zal ik dus naar alle waarschijnlijk zeker aanwezig zijn op deze gezellige dag!
Ik kom uit de Regio van Venlo, en ik ben bereid om als taxi te fungeren.. heb nog 2 plaatsen vrij!

kun je ook langs tilburg rijden?? als de taxi nog vrij is??

hehehe, eindelijk, bedankt voor de inzet en het mededelen van dit super bericht marco!:applause::thumbsup::handsup:
ikzelf zal, HOE DAN OOK aanwezig proberen te zijn!ik heet niet voor niets leslifan:D

groetjes tom!!!

en net zoals hierboven de vraag, kan iemand mij oppikken vanuit tilburg:)

nog even reageren op mijn post hierboven,
aangezien het op een zaterdag zal zijn, kan ik aanwezig zijn, alleen zit ik dan met het vervoer!

Tot wanneer kan je een bericht sturen dat je mee wilt? Het lijkt mij namelijk wel erg leuk! Weet alleen, net als veel anderen, niet of ik op die datum kan. Onder voorbehoud is er een dikke "JA" van mijn kant! Super dat jullie en Lesli dit mogelijk maken.

Erg fijn dat er een ledendag komt!
Weet alleen niet of ik kan:
-De rit duurt 1 uur en 49 minuten.
-Misschien heb ik op die dag competitie van tafeltennis.
-Ik heb ouders die vuurwerk niet zo belangrijk vinden! (:angry:)

Als er een datum bekend is, dan kijk ik wel of ik me inschrijf!

Groetjes Rob.

Tot wanneer kan je een bericht sturen dat je mee wilt? Het lijkt mij namelijk wel erg leuk! Weet alleen, net als veel anderen, niet of ik op die datum kan. Onder voorbehoud is er een dikke "JA" van mijn kant! Super dat jullie en Lesli dit mogelijk maken.

Mrarco zal een bevestigend antoord geven.
In de eerste post van dit topic staat vermeld dat Lesli wacht op het moment dat de nieuwe producten binnen zijn.
Ik vermoed ergens in de maanden juli/augustus.
:bye:

Geweldig dit weer:D Ik schrijf me bij deze alvast in:D:D
Mensen uit de omg. Almelo die nog een lift nodig hebben, meld je maar ff bij mij, dan regelen we dat wel, gewoon de bezine kosten delen en plezier hebben:D

De volgende gaan met mij mee:
- I-TIMOOW-I (misschien:))
- SniperX (misschien)

Laatst bewerkt:
Geweldig dit weer:D Ik schrijf me bij deze alvast in:D:D
Mensen uit de omg. Almelo die nog een lift nodig hebben, meld je maar ff bij mij, dan regelen we dat wel, gewoon de bezine kosten delen en plezier hebben:D

mag uit Almelo ook? :D:D
hehe, mooi aanbod man!

Als er niets anders tussendoor komt ga ik hier wel bij zijn, mits er een sessie vorschiessen op 't programma staat.

Ik ben der zeker bij met nog iemand altijd gezellig.
even datum afwachten ivm juli/aug is altijd vakantie tijd ;) even kijken of we in holland zijn.

ajuu

Helemaal top, ook ik heb mij inmiddels aangemeld via PM!

Afgelopen jaar zijn we met een grote groep bij GBV geweest. Een echte blik in de keuken en die smaakte naar meer dus ik ben hier erg blij mee!

Back
Bovenaan