Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Biertjeo: hoe oud moet je eigenlijk zijn om er naar toe tegaan???
Grouver: Waar is Lesli eigenlijk gevestigd?
Super Marco dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen.. en ook mijn dank aan Lesli dat zij ons deze gelegenheid gunnen! Top!
Zelf zal ik dus naar alle waarschijnlijk zeker aanwezig zijn op deze gezellige dag!
Ik kom uit de Regio van Venlo, en ik ben bereid om als taxi te fungeren.. heb nog 2 plaatsen vrij!
Tot wanneer kan je een bericht sturen dat je mee wilt? Het lijkt mij namelijk wel erg leuk! Weet alleen, net als veel anderen, niet of ik op die datum kan. Onder voorbehoud is er een dikke "JA" van mijn kant! Super dat jullie en Lesli dit mogelijk maken.
Mrarco zal een bevestigend antoord geven.
In de eerste post van dit topic staat vermeld dat Lesli wacht op het moment dat de nieuwe producten binnen zijn.
Ik vermoed ergens in de maanden juli/augustus.
![]()
Geweldig dit weerIk schrijf me bij deze alvast in
Mensen uit de omg. Almelo die nog een lift nodig hebben, meld je maar ff bij mij, dan regelen we dat wel, gewoon de bezine kosten delen en plezier hebben![]()
Geweldig dit weerIk schrijf me bij deze alvast in
Mensen uit de omg. Almelo die nog een lift nodig hebben, meld je maar ff bij mij, dan regelen we dat wel, gewoon de bezine kosten delen en plezier hebben![]()