Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

en dan ook nog erbij zetten met wie dat ze meerijden of dat ze nog een plekje in de auto vrij hebben.

Ik denk niet dat je van ons mag verwachten dat wij zoiets ook gaan bijhouden, maar als jij zoiets wil gaan bijhouden dan heb je mijn zegen :). Maar ik denk dat als mensen een plekje vrij hebben of mee willen rijden zij dit uitstekend kunnen posten in dit topic :)

Een leuke actie Marco. Dat heb je goed voor elkaar gefixt! Ik zou ook best wel willen komen. Maar dan zou een datum wel handig zijn. Dit omdat over een 2-3 maanden de zaterdagen voor mij erg druk gaan zijn.

Mag DarkSoul ook komen? :wink: :p

Geweldig dit :D eindelijk een keer bij lesli naar binnen en dan ook nog een demo erbij :D:D En dan is het mooiste nog dat ik er (als het echt nodig is) nog met fiets heen kan ook :P

even nog een vraagje: word dit echt een ledendag of kunnen hier net als bij GBV ook vrienden mee van leden ?

Ik krijg pm van verschillende leden over de leeftijden.

Ik wil hierbij nogmaals vermelden dat ongeacht je leeftijd van harte welkom bent er geldt dus geen leeftijdslimiet als je naar Lesli wilt.

@RedBaron: Darksoul is van harte welkom!!

Vanavond wordt de opzet van de dagindeling in deze topic geplaatst!!

Laatst bewerkt:
Marco,
Ik heb je vandaag een pm gestuurd betreffende de Lesli meeting/ledendag, heb je deze ontvangen?
Ik kan hem nl niet terugvinden bij mijn verzonden berichten :-(

Ja, deze is ontvangen

Laatst bewerkt door een moderator:
Marco,
Ik heb je vandaag een pm gestuurd betreffende de Lesli meeting/ledendag, heb je deze ontvangen?
Ik kan hem nl niet terugvinden bij mijn verzonden berichten :-(

Beste,

Ik denk dat jij en iedereen die een aanmelding heeft verstuurd het beste gewoon even geduld moet opbrengen, het is namelijk een behoorlijke opgave voor Marco om na elke aanmelding een pm terug te sturen. Ik weet zeker dat Marco over een bepaalde tijd elke aanmelding in een keer gaat bevestigen. En geloof mij dat als je een pm hebt verstuurd is hij zeker weten aangekomen. Mocht jou naam over een tijdje niet in de lijst die hier wordt geplaatst staan dan kan je alsnog een pm sturen naar elke willekeurige moderator en wordt het gewoon opgelost.

Maar klopt het dan, dat als ik een pm stuur naar iemand, dat deze dan niet in mijn 'verzonden berichten' zichtbaar is? Was de eerste keer namelijk dat ik een pm gestuurd heb dus was even bang dat er iets verkeerd was gegaan ;-)

Maar klopt het dan, dat als ik een pm stuur naar iemand, dat deze dan niet in mijn 'verzonden berichten' zichtbaar is? Was de eerste keer namelijk dat ik een pm gestuurd heb dus was even bang dat er iets verkeerd was gegaan ;-)

De optie om een kopie van je bericht in je verzonden items te krijgen kun je aanvinken bij de opties als je een bericht verstuurd :)

Hierbij de voorlopige dagindeling zoals is voorgesteldt en ingedeelt door Lesli Vuurwerk. ( uiteraard onder voorbehoud/ kan wijzigen)

15:00: ontvangst / koffie aan de edisonstraat te Lichtevoorde.

15:30 - Presentatie Jasper Groeneveld (Commercial director of Lesli Vuurwerk). topics:

- Ons bedrijf

- Productie in China

- Producten 2011

- Marketing en commercie

16:15 - Opdelen in kleinere groepen

- rondleiding door showroom

- Korte brainstormsessie per groep

17:30 - Daarna door naar de bunkers. Rondleiding in kleinere groepen.

18:30 - eten.

19:30 - Schieten op een terrein in de buurt

21:00 - afsluitend gezellig gezamelijk wat drinken.

De datum zal binnenkort door Lesli vuurwerk aan ons doorgegeven worden.

Bovenstaand wordt ook in de startpost geplaatst.

Laatst bewerkt:
Heel erg mooi programma wat ze aanbieden hoor. Dit is voor iedereen zeer interessant om eens een kijkje te gaan nemen:)

Het programma is eigenlijk te mooi voor woorden. Mooier en beter kan het niet.
Ik vind het fantastisch wat Lesli allemaal van plan is. Bravo Lesli!!

Ik denk dat als je niet gaat (behalve als je echt niet kan natuurlijk) je er later heel veel spijt van krijgt.
Bedankt voor het posten Marco.

Het lijkt mij een leuk programma, ik zou er zeer graag naar toe willen:)
Moet het nog ff met het vervoer regelen en natuurlijk met mijn ouders:bonk:

Back
Bovenaan