Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Geweldig om te lezen dat verslag. Zo zie je maar weer dat de Doe en wens stichting kinderen echt de mooiste dag van hun leven kan verzorgen. Heb zelf ook iemand gekend die de dag van zijn leven heeft gehad met dank aan Doe een Wens (haaien vissen geloof ik).
En een zelf een eigen Sem-cake :) Leuk om te lezen dat hij graag vuurwerk op youtube kijkt.. Kunnen we hem namens VWC niet een DVD-pakket geven ofzo? :p Leden zat die DVD's uitbrengen volgens mij... Zou toch leuk zijn om dat mannetje nog een extraatje te geven.

Mijn verslag ook nog maar, alhoewel het misschien niet zoveel meerwaarde heeft.

Weken van te voren had ik me al ingeschreven. Een opendag bij een importeur, met zelfs een demo, wie wil daar nou niet heen?! Vrijdag begon ik al zenuwachtig te worden, zaterdag was de grote dag! Hopelijk zou ik eindelijk eens kennis maken met wat freaks van het forum, want ik kende er nog maar weinig.

Om 1 uur in de auto gestapt. Het begon al lekker met een omleiding, en ook nog verschillende verkeersregelaars die niet wisten hoe ze het verkeer moesten regelen. Daar stond ik te wachten tot ik eindelijk weer door mocht rijden... Bloeheet, geen airco en een open raam werkt ook niet als je stil staat. Op het navigatiesysteem zag ik de aankomsttijd steeds later worden, hopelijk was ik nog op tijd! Na 20 minuten kon ik eindelijk weer verder rijden, toch wel erg zenuwachtig wordend.. Er zouden wel 130 mensen komen, dat is wel erg veel.
Om half vier kwam ik eindelijk aan bij Lesli BV. Ik zag al wat mensen staan en zou haast liever in de auto blijven zitten. Kon wel door de grond zakken, want ik had het gevoel dat al die mensen naar me keken:shocked:
Nouja, gewoon doorzetten! Ik liep het terrein op waar diverse picknicktafels stonden. Daar zag ik nog een plekje vrij naast iemand die ik dezelfde ochtend nog gezien had in de trailer, niemand minder dan Morris. Even voorgesteld en toen maar gaan zitten, hopelijk zou hij het niet erg vinden... Beetje gebabbeld met Morris. De rest aan de tafel niet gesproken helaas, was al blij dat ik een gesprekje met Morris had :)
toen kwam er een rode auto het terrein op rijden die me bekend voor kwam. Ja hoor, Yannick en zijn vader. Even de hand geschud, geeft meteen een beter gevoel als er iemand is die je al een keer ontmoet hebt.

Na een half uur gaar gebakken te zijn in de zon konden we naar binnen. Och wat een genot, heerlijk koel daar. We waren goed verwelkomt met drinken en overal was wel wat te vinden: Een grote pot met rotjes, waarvan je het aantal mocht raden, een tafel met catalogi, vuurwerkfolders én natuurlijk de prachtig uitgestalde dummies. Na een flink tijdje rond gekeken te hebben bij de dummies was het tijd om naar zaal C te gaan, de presentatieruimte. Nou ehmm, tja ik ga maar op de 2e rij zitten. :bonk: Alle rijen ondertussen vol, behalve rij 2... Daar zit je dan in je eentje, dan kan je ook al wel weer door de grond zakken :bonk: Gelukkig was voor mij nog 1 plekje vrij, weet niet naast wie, maar heb het er toch maar op gegokt en ben daar maar gaan zitten. Genoten van een mooie presentatie van verschillende presentatoren. Erg leuke dingen gehoord, zoals het daylight vuurwerk waar Lesli mee op de markt komt. Hier ben ik erg benieuwd naar. Het twitterbord was een leuke toevoeging, aan de andere kant voor de genen die aan het woord waren vond ik het soms een beetje storend, omdat het zo net leek of het verhaal geen bal aan was.

Na de presentatie werden we opgesplitst in groep A en B. Ik zat in groep A welke als eerste naar de bunker ging. Liefst met eigen vervoer. Ik zou graag met iemand mee rijden, want om daar nou in je eentje heen te rijden is ook een beetje overbodig, maarja, aan wie moet ik dat nou vragen.. Die willen mij vast niet in hun auto.
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met lood in de schoenen aan iemand (blijkbaar Bassie) gevraagd of ik misschien mee mocht rijden. Ja hoor, geen probleem. Dat deed me toch wel weer goed. Daar zat ik dan met Bassie, Morris en nog iemand (sorry, vergeten) in de auto op weg naar de bunkers. Daar een geweldig leuke rondleiding gehad. Er stond nog een mooi golfkarretje (of iets wat er op lijkt), waar Sem blijkbaar die avond in heeft mogen zitten zag ik net op foto's! Leuk hoor:)

Ook van de rondleiding door verschillende bunkers heb ik genoten. Heerlijk ook om weer eens wat vuurwerk vastgehouden te hebben. Grappig dat er ook gewoon producten van Crown en de duitse Royal tussen stonden. Dat was van winkeliers die nog voorraad over hadden en het daar (tijdelijk) opgeslagen hebben o.i.d. volgens mij.

Na een lange rondleiding kwamen we weer aan op het terrein van Lesli en daar stond inmiddels een patat kraam. Hmmmm dat rook lekker! Een frikandel en een patatje, dat ging er wel in. Na een lange rij wachten kreeg ik het bericht dat er even geen patat was, omdat ze de frituur niet aan de praat kregen ofzo... Nouja dan maar een frikandelletje naar binnen werken. Daarna gelukkig alsnog (twee) patatjes gehaald en meteen maar een lekker kroketje.

Na de lekkere maaltijd was hij tijd voor brainstormen. We werden opgesplitst in groepjes van ongeveer tien mensen. Het groepje waar ik zat begon bij vraag 3. Oké, daar stonden we dan.... 'Euhh.......'
Oke, niemand, dan gaan we door naar vraag 5. Daar kwamen gelukkig wat mensen los en toen kwam er toch wel wat op gang, want er werden best leuke antwoorden gegeven. Had zelf ook wel wat ideeën, maar ik ben niet iemand die dat zo in de groep gooit, en als ik het al zou doen zou ik het toch niet goed uit kunnen leggen daar. Toen we een paar vragen verder waren was het tijd voor de demonstratie!
Eindelijk het moment waar ik toch wel het meest naar uit had gekeken. Er lagen pallets achter het lint waar je mooi op kon zitten. Hmm dat zet wel goed na een paar uur lopen. Helaas was dat niet de bedoeling, achter de pallets blijven. Toen maar gewoon op de grond gaan zitten met Yannick en zijn vader. Wel een paar stapjes naar achteren gedaan, want wat kwam er veel naar beneden zeg!
Na een heleboel mooie en ook wel wat minder mooie producten te hebben gezien was het tijd voor de finale, die door niemand minder dan onze kleine freak Sem ontstoken werd.
Wat een brute finale, geweldig hoe zoiets van consumentenvuurwerk in elkaar gezet kan worden. Leuk was ook om te zien dat een hele grote groep mensen zich achter het hek had verzameld om het vuurwerk te kijken.
De demo was afgelopen, dus tijd voor de meesten om nog even lekker aan de zuip te gaan. Ik moest nog naar huis rijden, dus dat sloeg ik maar even over. Voor ik weer richting de auto's liep nog even met wat anderen de cakes opgeruimd. Stond toch wel versteld, wat een bult cakes zeg.

Toen alle cakes in de containers zaten liep ik richting de parkeerplaats. Ondertussen kwam er een medewerker van Lesli naar me toe die even met me mee liep. Ondertussen even wat gekletst over de demo.
Eenmaal bij de ingang kreeg ik de horen dat er oude dummy's verdeeld werden. Even snel kijken of ik nog wat kon scoren. Ja hoor een T-bone pakket, Grand Prix pijlenpakket en een Beestachtig Bruut cake.
Nog snel even een plasje gedaan binnen en een colaatje achterover geslagen en toen maar weer richting huis gegaan (niet naar thuishtuis).

Al met al toch een hele geslaagde dag, over twee jaar absoluut weer! Helaas dus niet met zoveel freaks gesproken als gehoopt, maar dat had ik ook niet echt verwacht.
Lesli vuurwerk, Dieter, VuurwerkCrew crew en de rest allemaal nogmaals bedankt voor deze dag. En Sem natuurlijk voor het ontsteken van de geweldige finale.

Zo zie je maar Johan.. iedereen deelt een passie met elkaar en dat schept een band! Ik vond het leuk dat je er bij kwam zitten en we hebben even gezellig gesproken:)
Les voor de volgende keer is dus, je deelt een passie met elkaar, dus wie je ook aanspreekt.. je hebt altijd contact want het onderwerp ligt al klaar! :)

@Pyroguy Zat jij niet toevallig naast mij tijdens de presentatie?
Er kwam iemand van de 2de rij naar de eerste naast me zitten en die zei is gezelliger hier.
Was zeker gezelliger ik was die jongen in die blauwe blouse.
Ik kende ook niemand hoor en was maar gaan zitten hopen dat er andere bij kwamen.
Je hebt toch een leuke dag gehad?:D

De schietlijst van de finale,, afgestoken door Sem

idg21c.jpg

*Lag los in de bunkers en heb er maar dankbaar gebruik van gemaakt

Blue voodoo = 8x

Mijn verslag ook nog maar, alhoewel het misschien niet zoveel meerwaarde heeft.

Bedankt voor je leuke verslag hoor! Waarom zou deze geen meerwaarde hebben? Ik vind het juist hartstikke tof om al die verslagen te lezen, ook die van jouw!
Dus niet jezelf onderwaarderen, nergens voor nodig :wink:

:thumbsup:

De schietlijst van de finale,, afgestoken door Sem

image

*Lag los in de bunkers en heb er maar dankbaar gebruik van gemaakt

Blue voodoo = 8x

dat was jij dus :p zag dat je die foto maakte, weet ik nu ook wie sniperx is.
zat bij jou in de groep bij de bunkers,witte nike t-shirt had ik aan :wink:

dat was jij dus :p zag dat je die foto maakte, weet ik nu ook wie sniperx is.
zat bij jou in de groep bij de bunkers,witte nike t-shirt had ik aan :wink:

Ik was de jongen met het heracles shirt, je zat dan inderdaad bij mij in, weet ik ook gelijk wie jij bent :)

@Pyroguy Zat jij niet toevallig naast mij tijdens de presentatie?
Er kwam iemand van de 2de rij naar de eerste naast me zitten en die zei is gezelliger hier.
Was zeker gezelliger ik was die jongen in die blauwe blouse.
Ik kende ook niemand hoor en was maar gaan zitten hopen dat er andere bij kwamen.
Je hebt toch een leuke dag gehad?:D

Dat vind ik leuk om te lezen Tristen! Waarschijnlijk was ik dat ja, want zoiets zei ik inderdaad.

Ik heb een super dag gehad, echt genoten. Jij vast ook? :)

Lesli Vuurwerk had ook nog een motto zag ik, in hun kantoor, namelijk het volgende:

295vrc.jpg

Vond het wel leuk om met jullie te delen.

Dat vind ik leuk om te lezen Tristen! Waarschijnlijk was ik dat ja, want zoiets zei ik inderdaad.

Ik heb een super dag gehad, echt genoten. Jij vast ook? :)

Ja heb zeker genoten jammer dat ik niet veel gepraat had met je haha maar kon niet moest ff luisteren naar presentatie.:p
Volgende meeting ofzo als ik je zie zal ik eens een praatje maken. Lijkt me wel zo gezellig:D
Ik zat trouwens ook aan het begin voor dat het begin rond 15:15 daar bij Morris en de rest samen met Davinstyle (Yorick). Zaten we ook bij elkaar toevallig

prachtig verslag, als ik dat zo leest heeft de doe een wens stichting weer een TOP! dag gemaakt!

*denkt terug aan mijn doe een wens*

dat nog heel veel zieke en gehandicapte kinderen voor een dag even alles kunnen vergeten!

echt een superdag geweest zo ik hoor helaas kon ik zelf niet mee wegens andere verplichtingen. hoop er over 2jaar erbij te zijn.

super final geschoten zeg met de producten.

dat verslag van stichting doe een wens doet heel veel met me kippevel moment zeg.
erg mooi voor zo iemand dat het door doe een wens en lesli mogelijk gemaakt word om zoiets te kunne doen.
en tevens zelf ook weet als verkoper van vuurwerk bij een winkel waarom we de wenspijlen hebben. daar doe je het voor om kind te laten genieten

Ik was de jongen met het heracles shirt, je zat dan inderdaad bij mij in, weet ik ook gelijk wie jij bent :)
Dan zat ik ook bij jullie in de groep tijdens de bunker rondleiding..
Ik was de jongen met de blauwe jack & jones t-shirt. :rolleyes:

Dan zat ik ook bij je in de groep :p
Ik was de grootste van de groep met Wit Tommy Hilfiger Blouse :p

we zaten tenslotte ''In de leukste Groep''

Zal ik ook nog even binnenkomen. Ik was dan ook bij jullie tijdens de rondleiding, ik was de jongen die zo nu en dan een vraag stelde. Had een rood wit blauw geruite overhemd aan van G-star, bril op en krullen. We hebben nog wel allemaal met elkaar staan praten tijdens de rondleiding, alleen waren we allemaal niet zo snugger om naar elkaars forumnaam te vragen blijkbaar...

Back
Bovenaan