Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

JIj ook bedankt Jupilerfreak, van Rubro Vuurwerk heb ik overigens hetzelfde gemaakt en ik zal de tijd proberen te vinden om van elke (importeurs) demo zo'n overzicht te maken. Binnenkort is Broekhoff aan de beurt

Met groot plezier heb ik kennis genomen van jullie ervaringen tijdens deze open dag.
Het doet mij goed te weten dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.
Ik heb enorm veel waardering voor Lesli Vuurwerk dat zij deze wens van vuurwerk liefhebbers in vervulling hebben laten gaan.
Ik ben trots op het feit dat mijn naam in de speech werd genoemd doch ik ben slechts de bedenker van deze open dag. Onze grote vriend Marco verdient alle eer want ik weet hoeveel werk hij hier voor heeft verzet. Daarom alle lof voor Marco. Ik denk dat jullie deze dag nooit meer zullen vergeten.

Met groot plezier heb ik kennis genomen van jullie ervaringen tijdens deze open dag.
Het doet mij goed te weten dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.
Ik heb enorm veel waardering voor Lesli Vuurwerk dat zij deze wens van vuurwerk liefhebbers in vervulling hebben laten gaan.
Ik ben trots op het feit dat mijn naam in de speech werd genoemd doch ik ben slechts de bedenker van deze open dag. Onze grote vriend Marco verdient alle eer want ik weet hoeveel werk hij hier voor heeft verzet. Daarom alle lof voor Marco. Ik denk dat jullie deze dag nooit meer zullen vergeten.

HELEMAAL MEE EENS FRED!:wink:rolleyes:

Zijn we klaar,om kruit te snuiven?! Jawel,alleen ook moe,van de intense dag,paar nachtjes slecht geslapen. Kaassoufle in de maag,en last van zenuwen,kortom deze foto,:p

Ghehe gruwelijke foto Yannick :P

Jij en je pa bedankt voor de foto's zijn goed gelukt! Leuk om na een paar weken ook nog een paar foto's te zien :)

Beetje laat maar beter dan niet, hierbij nog even mijn korte filmpje van de dag. Incl. kever met rat op z'n dak :).

Zeer goed filmpje!

Dan heb jij bij Lesli zelf waarschijnlijk niet opgelet in welke voertuigen de mensen aankwamen als je die rat op de snelweg op de film heb gezet ;)

Dan heb jij bij Lesli zelf waarschijnlijk niet opgelet in welke voertuigen de mensen aankwamen als je die rat op de snelweg op de film heb gezet ;)

Ja wel opgelet :), daarom heb ik hem ook juist in het filmpje verwerkt, eerst reed ik hem voorbij, daarna zag ik hem aankomen toen ik inmiddels stond te praten, ik dacht, dat is toevallig...

Back
Bovenaan