Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja! En hij zat op een stoel waar "leslifan" opstond!
En jij heet leslifan op WVC! Ook toevallig![]()
jaa, volgens mij gaat er ergens een belletje rinkelen...
weet niet echt meer waar ik hem van ken, hij ziet er in iedergeval erg knap uit(vond het niet gek dat die elena hem zo knap vond
)
ja, toffe gozer is dat![]()
PS. Een tip voor de volgende grote meeting: naambordjes!
Ik heb in meerdere posts gelezen dat mensen hun medefreaks niet goed durven aanspreken, en ik weet zeker dat het dragen van naambordjes drempelverlagend werkt. En je krijgt meteen een plaatje bij namen die je al meerdere keren op het forum hebt gelezen.
De tip is overigens niet van mezelf; ik heb het bij Original ook al een keer meegemaakt en toen is voor mij bewezen dat het dragen van een naamplaatje het elkaar aanspreken aanzienlijk vergemakkelijkt.
Wat een topdag was het jongens, een mooie opkomst en tijdens het verzamelen al een goede sfeer, helemaal super! Lesli had alles strak gepland, lekker snack kunnen eten en tot slot een demo met veel nieuwe artikelen en een dikke finale.
Hulde aan Lesli dat zij de deuren zo open hebben gezet voor ons, een dag om nooit meer te vergeten.
Ook grote dank aan iedereen die er een bijdrage aan heeft geleverd om deze dag tot een topdag te maken. Marco kwam er in zijn korte speech nog even op terug en ook Fred werd daarbij benoemd, want ook hij heeft hier nog veel aan bijgedragen.
Iedereen bedankt voor hun komst en gezelligheid, hopen dat we dit nog vaker mee kunnen maken!
Film uploaden lukte zaterdag op zondagnacht blijkbaar niet goed, dus toch nog even gedaan, de finale, ik bleef dichtbij staan, dus fullscreen hehe.
movie
Je stond wel heel dichtbij het "vuur" Mike ghehe
Leuk je daar nog even gezien te hebben (volgende keer wel een visitekaartje op zak hebben he haha)
JIj ook bedankt voor je inbreng!
Dat had Mike dan weer slecht geregeld hoor.. ik stond naast Mike, ook zowat midden in het vuur dusEn ik had 10 visitekaartjes in m'n cameratas
![]()
Ennuh SniperX jij zat dus naast ons met je doos vol dummiesWe staan nog op de foto zag ik haha
paste alles nog in de fiat panda?![]()
volgende keer moeten we elkaar maar even allemaal de hand schudden. maar je weet vast wel wie ik ben. Ik was dat figuur die op de vuurwerkcrew afliep toen jullie terug liepen naar de auto na de vuurwerkdemo en vervolgens naar de Dummy-bus
In ieder geval een super gezellige avond (al was ik er maar vanaf 21uur![]()
Was jij niet degene die op de fiets aankwam om te vragen waar het vuurwerk werd afgestoken?
GVD ! Heb ik dit gemist :@ :@ :@
Dit ga ik mezelf niet vergeven om niet goed op vwc te kijken :@
Ik hoop dat ik volgend jaar mee kan gaan ! Als het nog een keer doorgaat !
Pffff ik zat al met smart te wachten op dit antwoord ik heb even een groot bord gemaakt met een herrinering voor mezelf ik ben heel erg in de stres met het zoeken naar een baan sinds een paar maanden. En ik heb er een gevonden gelukkig.
Daarom was ik wat minder op vwc en fpm :( !
Heel erg bedankt voor de informatie ik ben dan zeker aanwezig !!
Komt er nog een besloten demo voor lesli dealers? Want dan kan ik vragen aan mijn lesli dealer of hij mij een keer wil meenemen daarheen. Hij mag als het goed is 2 of 3 personen meenemen ik zou 2 jaar geleden al meegaan maar door een misverstand had ik de auto gemist en waren ze al weggegaan :(
Komt er nog een besloten demo voor lesli dealers?