gizmo75
VWC lid
Zijn we toch helemaal een hoogtepunt vergeten:
het GLOW IN THE DARK LONTJE.....![]()
Heeft iemand dat eigenlijk nog even bekeken in de showroom? Of zaten er dummielontjes op? Ik heb er eigenlijk niet meer aan gedacht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn we toch helemaal een hoogtepunt vergeten:
het GLOW IN THE DARK LONTJE.....![]()
Zal ik ook nog even binnenkomen. Ik was dan ook bij jullie tijdens de rondleiding, ik was de jongen die zo nu en dan een vraag stelde. Had een rood wit blauw geruite overhemd aan van G-star, bril op en krullen. We hebben nog wel allemaal met elkaar staan praten tijdens de rondleiding, alleen waren we allemaal niet zo snugger om naar elkaars forumnaam te vragen blijkbaar...
Zal ik ook nog even binnenkomen. Ik was dan ook bij jullie tijdens de rondleiding, ik was de jongen die zo nu en dan een vraag stelde. Had een rood wit blauw geruite overhemd aan van G-star, bril op en krullen. We hebben nog wel allemaal met elkaar staan praten tijdens de rondleiding, alleen waren we allemaal niet zo snugger om naar elkaars forumnaam te vragen blijkbaar...
Heeft iemand dat eigenlijk nog even bekeken in de showroom? Of zaten er dummielontjes op? Ik heb er eigenlijk niet meer aan gedacht...
Was dat tijdens de brainstorm sessie? Ik zat toen bij Bryan(sniperx). Die man van Lesli was geniaal.
Vraagje aan darksoul: ben je na deze dag wat enthousiaster geworden over Lesli??
Ik zie dat je fanatiek foto's en filmpje plaatst, dus dat is een goed ding toch??
![]()
Ik heb nog geen foto geplaatst hoor
Overal waar ik heen ga (zeker demo's) film ik fanatiek. Die films vind je altijd terug op mijn YouTube-kanaal en hier op VWC. Dat ik film en deze films online zet, betekent niet dat ik liefhebber van een merk ben. Ik probeer gewoon alle consumentencakes op een objectieve manier op film te zetten.
Om je vraag te beantwoorden: ik ben niet laaiend enthousiast over Lesli. Het merk zit voor mij een beetje in de middenmoot. Weinig innovatief, kwalitatief redelijk, vaak te duur. Maar er zit vooruitgang in![]()
Dan zat ik ook bij je in de groep
Ik was de grootste van de groep met Wit Tommy Hilfiger Blouse
we zaten tenslotte ''In de leukste Groep''
Hoe groot ben je dan wel niet als ik vragen mag? Je stak ruim boven mij uit, en ik ben al niet echt klein..
Te groot hahaha
nee, toch niet
Ben 2.02![]()
Heb je teveel vuurwerk gegeten ofzo dan? Lekker lang haha.. voelde me best klein naast jou hoor, maar leuk dat ik nu wel weet wie jij bent
![]()
het buurt ass
Okay, ik ben zelf helaas niet geweest zaterdag, maar deel je de mening dat lesli de leden gebruikt om strategische redenen? ik bedoel, het initiatief voor deze dag kwam van ylke anders had het niet plaatsgevonden.
Was het een charme offensief? mijn baas heeft lesli verkocht, en was er altijd zeer over te spreken, kwaliteit, marge, accuraatheid van de leveringen enz. is nu helaas geen ruimte meer voor in de winkel, anders had hij nu nog lesli verkocht zegt ie.. Dus de dealers lopen wel met hun weg..
hij noemde het een alles in 1 bedrijf, waar ie zelf geen klap aan hoefde te doen, alles werd geregeld muv de daadwerkelijke verkoop, zelfs de bestelling werd gemaakt!
ik hoorde dat er onderling met lesli en jou ook iets speelde, heeft dat nog iets met je oordeel te maken daar de reacties verder allemaal laaiend enthousiast zijn en ik daardoor helemaal baalde dat ik er niet bij kon zijn, kan niet wachten tot 2013 dan was het weer??
het buurt ass
wie weet wat hier allemaal in zit?
geen idee..
ben ff stiekem geweest, en heb daar samen met ************wat foldertjes uit een kast getrokken, en ff wat foto's van gemaakt, prijzen kan ik niet bekend maken...
wat er in zit, helaas ook niet, heb alleen de prijs gefotografeerd
GR. de stiekemert![]()
het buurt ass
wie weet wat hier allemaal in zit?
geen idee..
ben ff stiekem geweest, en heb daar samen met ************wat foldertjes uit een kast getrokken, en ff wat foto's van gemaakt, prijzen kan ik niet bekend maken...
wat er in zit, helaas ook niet, heb alleen de prijs gefotografeerd
GR. de stiekemert![]()