Yellow River

Deze vorig jaar besteld maar was niet meer op voorraad bij de Dealer toen ik bestelling kwam halen. Deze week maar weer bestellen. En als die er dit jaar niet is. Halen ze hem maar ergens op haha. Een keer live gezien en wat een monster.

Ik had deze in 2015 en dat jaar had ik ook de CT in mijn collectie. Deze moet je dus niet na elkaar schieten, dan valt de CT tegen..... :bonk:

Op films komt hij goed over, maar kan er nog steeds niet de top cake in ontdekken waar iedereen het over heeft. Heb hem voor dit jaar besteld, hopelijk ben ik er dan net zo over te spreken als iedereen.

Op films komt hij goed over, maar kan er nog steeds niet de top cake in ontdekken waar iedereen het over heeft. Heb hem voor dit jaar besteld, hopelijk ben ik er dan net zo over te spreken als iedereen.

Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Niet iedereen vind dezelfde effecten mooi maar ik weet vrijwel zeker dat je er positief over zult zijn :thumbup:

Je krijgt het goud van deze cake niet goed vastgelegd dus dat scheelt ook natuurlijk. Maar het is het mooiste soort goud wat er is vind ik persoonlijk, je zist dit eigenlijk zelden en zelfs niet met prof. En dan is het nog goed uitgewerkt ook, een harde burstknal en een grote volle spreiding. Het tempo vind ik ook wel wat hebben, lekker rustig en vervolgens in het midden een versnelling en daarna weer lekker rustig. Het is precies hetzelfde effect trouwens als in de Smash boxen en Party boxen. Ik denk dat je bij dit effect weinig nodig hebt om een vol boeket te krijgen, dat het daarom zo extreem vol is en lang door brandt vergeleken met andere consumenten cakes.

Wel ironisch, ik werd serieus 10 minuten na m´n vorige bericht gebeld door de winkel waar ik af ga halen dat mijn 2 bestelde Yellow Rivers niet zijn geleverd :bonk: Nog maar even kijken of ik deze ergens kan scoren, zou het erg jammer vinden als ik deze cake niet in m´n collectie kan hebben dit jaar. Ook al zit het effect ook in de Smash box 3 die ik heb besteld.

Vuurwerkshop7kamp, die had speciaal voor mij een karton besteld. Maar die zijn ze dus vergeten te leveren.. Geen zorgen, ze waren wel gewoon op voorraad hoor bij Pangu zelf.

Ook hier karton 2014. Ben benieuwd. Ga ze als volgt aansteken. In een doos eerst 2x yellow river dan 2x Pearl River en dan tweemaal yellow river. Per twee moet het toch een mooi spektakel zijn.

Back
Bovenaan