Yellow River

Ik had ook de 2014 versie en ben er meer dan tevreden mee, de boeketten die deze cake de lucht in schiet zijn echt enorm groot.

Hij was prachtig maar ik vond hem niet zo geweldig als ik vooraf had gedacht. Ik denk dat dat vooral door de wind kwam.

Een beauty. Fairy dust die breed en rond lang blijft hangen, toppertje. Had de Megavw omlabeling Kyshen, waarvoor dank :wink:

Had eerlijk gezegd ook iets meer een wauw effect verwacht van deze. Beslist geen slechte cake, mooie kleuren en dikke burst.

Prachtig! Geweldig! Grandioos!

Wat een mooi effect. Burst was fenomenaal. Ondanks de wind toch afgestoken. Om 18.00 begon ik met 1. Om 0.00 begon ik met 1 gevolgd door 2 stuks te gelijk. Mooi geweld. Deze heb ik nog wel ergens op film staan.

Dat filmpje wil ik graag zien, had hem zelf ook voor het eerst. Niet alleen een beest in het formaat maar ook in de uitwerking. Met weinig wind komt hij pas echt goed tot zijn recht, de boeketten zakken dan prachtig en zijn lekker groot.

Staat op de lijst voor dit jaar weer iig.

Fenomenale cake. Hier weinig last van wind en regen gehad dus kwam goed tot zijn recht. Geen cake of box die grotere effecten had. Hij schoot hoger dan meeste andere cakes maar door zijn effectgrootte was dat super.

Wat een prachtbak zeg, met weinig wind kunnen schieten en de effecten bleven heerlijk lang hangen. Deze moet ik ook dit jaar weer hebben.

Nummer 1 onder de cakes als je het mij vraagt, samen met verschillende cakes uit de Pro-Fire Line van Evolution. Heerlijke harde burst en zeer grote effecten die lekker lang blijven hangen. Dikke Aanrader!!

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm de afgelopen drie jaar in de collectie gehad, en m'n mond viel gewoon weer open toen deze de lucht in ging. Grootste boeketten die ik ooit in een NL cake gezien heb.

Echt zieke cake dit! Prachtig goud. Wel na wat mooie cakeboxen geschoten, dus alleen de liefhebbers (dus alleen ik in de straat) zagen de pracht haha

Back
Bovenaan