Yellow River

De 2014 versie had ik vorig jaar en die was fenomenaal. En de latere versies waren ook allemaal exact hetzelfde.

Direct even gekeken ndat ik de verhalen zag over productie jaar, ik heb hem ook uit 2014. Mooi oudje al dus, die zal wel goed droog zijn :D.

Wat een reusachtige potten zijn dit. De verwachtingen liggen hoog dus heb ik hem doorgelust met 5 andere evo cakes, kijken of ze allemaal een beetje gelijkwaardig zijn:).

Wel lastig dat er geen reservelont in de 2014 versie zit, ook geen voorziening in de laatste tube. Gaatje priemen en lontje erin is zeker geen oplossing?:rolleyes:

Waarom doe je niet gewoon een stukje visco lont door het visco wat langs de tubes loopt? Dat komt precies op hetzelfde neer als een reservelont. Gelijk opgelost!

Ik kan 'm helaas niet meer krijgen voor dit jaar.. echt jammer. Ik baal daar nog het meest van, van alle producten die ik graag wilde hebben! Maar gelukkig zit het effect ook in de Smash box 3. Maar ik wilde deze graag als beste cake van 2017 stemmen haha. Nu wordt dat denk ik de feuerblitz.. :D

Hier ook 2014 batch.
Heb ook de breda's finest box, dus kan bij cake 3 goed vergelijken of deze vergelijkbaar is met de 2014 batch.

Waarom doe je niet gewoon een stukje visco lont door het visco wat langs de tubes loopt? Dat komt precies op hetzelfde neer als een reservelont. Gelijk opgelost!

Ik kan 'm helaas niet meer krijgen voor dit jaar.. echt jammer. Ik baal daar nog het meest van, van alle producten die ik graag wilde hebben! Maar gelukkig zit het effect ook in de Smash box 3. Maar ik wilde deze graag als beste cake van 2017 stemmen haha. Nu wordt dat denk ik de feuerblitz.. :D

Met doorlonten zelfs beter. Ipv dat je de reservelont pakt die meestal in de laatste tube zit ga je op deze manier al voor het laatste salvo naar de volgende cake. Op deze manier krijg je nauwelijks pauze tussen de cakes.

Om 6u alvast één van de vier geschoten. Deze cake nog nooit gehad, maar wat een topper is dit. Kan niet wachten om er 2 tegelijk de lucht in te jagen.

Zonet mijn debuut met deze veelbelovende cake gehad. Helaas viel die mij wat tegen. Het waaide wel wat + wat regen maar ik had hier mede door de reacties veel meer van verwacht. Hij zit ook nog in een project voor vannacht dus misschien gaat dat mijn mening bijstellen.

Ik heb er maar eentje, maar er zijn verschillende meningen lees ik. Nou moet ik zeggen dat ik vrij snel tevreden ben, vind alles wel mooi maar ben wel razend benieuwd!

Heerlijke cake. Twee keer geschoten, volgend jaar karton :cool: Dit effect zat ook in een Fairytail cake, maar de Yellow River was net ff iets sneller en groter.

Back
Bovenaan