fernando93
VWC lid
deze jammer genoeg niet mee gehad maar de pearl river want deze was op. Die was wel okey maar wil de yellow ook graag nog een keer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was écht op recht de gruwelijkste cake die ik ooit heb gehad. En ik had dit jaar alle 2015 toppers van Pangu en Evolution, maar niks dat hier aan kan tippen. Ik had de 2014 versie en die schoot met een tempo verhoging in het midden ( ik geloof dat de 2015 en 2016 versie hetzelfde zijn ). Hij schoot bijna 2 keer zo hoog als andere cakes, maar de boeketten leken alsnog als 2" boeketten. En echt prachtig goud wat je niet zo vaak ziet, soort pixie dust. Volgend jaar komt ie er weer 2 keer in!
16 keer deze geschoten als finale een na laatste finale project. Alle 16 kwamen ze uit 2014. En wat een top bak en geweld. Ook hier komt nog beeldmateriaal van.
Voor mij is dit de opvolger van de 2008 batch Sniper. Deze staat echt heel hoog op mijn verlanglijst.
Deze heeft de hoge verwachtingen zeker waargemaakt! Echt een schitterend effect! Schoot wel iets hoger dan verwacht, zou dat kruipende goud nog iets dichterbij willen hebben.
Rico, dit is de 2016 versie?
Blijft gewoonweg een prachtige cake dit zeg! Heerlijk!
Voor mij persoonlijk is dit de beste cake van Pangu. Ik had dit jaar zo,n 7 cakes en 1 cakebox van Pangu.
Deze cake stijgt letterlijk en figuurlijk boven alles uit. Zo groot en mooi de effecten en de klappen zo hard.
En nu maar hopen dat deze cake zo blijft zoals hij is.....
16 keer deze geschoten als finale een na laatste finale project. Alle 16 kwamen ze uit 2014. En wat een top bak en geweld. Ook hier komt nog beeldmateriaal van.