Yellow River

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 3610
Artikelnaam: Yellow River
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Yellow River, vertaald Gele Rivier, wordt ook wel de bakermat van de Chinese beschaving genoemd. Deze Yellow River van Pangu Fireworks kunnen we ook wel de bakermat van vuurwerkpotten noemen. 25 schoten met een 30mm tubesize schieten de mooiste glitterpalmen gecombineerd met waterblauwe parels en vuurrode robijnen. Dit is DE TOPPER voor iedere vuurwerkfanaat!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: : € 39,99
Voorverkoop : € 34,99
Onlineprijs : € 31,99

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is een cake met simpele effecten .
maar hij heeft wel een kleuren combi waar ik wel van hij .
even wachten wat hij kosten gaat

Startpost aangevuld met prijs en meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pff wat is men toch snel in de moderne tijd... Wou hem net plaatsen.

Dit was overigens een topper! Bijzondere kleurencombinatie in subtiel goud van het flower crown effect.

Mooie cake, zit ook een aardig tempootje in zeg maar! Burst klinkt ook goed, denk dat ik hem wel ga bestellen bij orthen.

Pff wat is men toch snel in de moderne tijd... Wou hem net plaatsen.

Dit was overigens een topper! Bijzondere kleurencombinatie in subtiel goud van het flower crown effect.

Haha sorry, ik had ze gezien net op facebook dus ik dacht plaats ze hier ook maar even!

Ik vind dit ook de mooiste van de 4!

Gaat om de gele rivier in china Richardus. Maar dat had je vast begrepen,:p Wat een topper zeg! Echt een heel mooi effect,en de kleuren heel zuiver.

Dit is echt een beste bak!

Bijlagen

• 20131228_173810.jpg
    20131228_173810.jpg
    142,2 KB · Weergaven: 2
  • 20131228_173759.jpg
    20131228_173759.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 2
Zeker een erg mooie cake. Eentje die ik iemand anders laat afsteken,zodat we max kunnen genieten. voor mij wel een speciale cake,die in het rijtje:Barcelona,Edelweiss past.

Mijn film van afgelopen jaarwisseling. De film is wat flets.

Let op: Gefilmd op ca. 30 m afstand.

Kwintos de gehele Pangu serie is zeker niet verkeerd wat ik zo op film zie allemaal. Ik had vorig jaar een combi van 3. Weet helaas niet meer welke. Moet ik even nakijken op foto's. Maar was zeker verrast.

Gaan er dit jaar zeker weer komen.

Zo wel lekker die kleuren lijken behoorlijk fel zo op film.

Back
Bovenaan