Yellow River

Hoe vindt je dit filmpje? Op basis hiervan heb ik deze ook besteld. Kan toch niet tegenvallen ook na zoveel positieve reacties.

Het rare is dat deze cake inderdaad heel mager lijkt op films, maar in het echt heeft deze cake de grootste effecten van alle cakes die ik tot nu toe gestookt heb. Door het flinterdunne goud dat lang blijft branden en dat je met goud sowieso weinig nodig heb voor een vol effect, in combinatie met een harde burst krijg je echt boeketten die net 2'' lijken. Zonder te overdrijven! Het is sowieso het mooiste goud effect wat er is, flowercrown/pixie dust.

Dit filmpje is van grote afstand gefilmd en enigszins nog wel een goede indicatie:

Dit is voor mij al jaren de mooiste cake op de Nederlandse vuurwerk markt. Deze elk jaar in de collectie en elk jaar vragen de mensen die kijken of dit illegaal vuurwerk is, deze is echt prachtig.

Heb deze ook eens een keertje besteld. Als hij bevalt, dan komt er vanaf volgend jaar meer Pangu :)
Had vorig jaar alleen van een kleine cake van Pangu (de Gangster) en zelfs die beviel, zeker voor de prijs.

Dit is echt, zonder enige twijfel, de beste, vetste, gruwelijkste cake die ik ooit gehad heb. Alle cakes die ik hierna schoot kropen beschaamd weg in een stil hoekje. Deze knalde echt alles er uit. De filmpjes doen 'm zoals al eerder gezegd geen recht, in de straat zijn de effecten echt heel groot en vol, bijna of je onder een deken van goud staat. Als ik maar één cake mocht uitkiezen zou dit 'm zijn, zeker weten.

Dit jaar voor het eerst, ben zeer benieuwd!
Miste deze al in jouw/jullie zorgvuldig uitgekozen collectie van afgelopen jaar.
Ik had 'm afgelopen jaar. Hij schiet behoorlijk hoog. Desondanks blijven de effecten groot. Dat kruipende goud doet onwerkelijk aan, alsof je naar vertraagde beelden van vuurwerk aan het kijken bent. Bijzonder topding!

Jongens hou op nu. Kan niet wachten om dat ding in 2voud de lucht in te schieten ...
In dat geval zou ik ze minimaal een meter of 5 uit elkaar zetten, misschien wel iets meer, voor nog meer spreiding, en samen met iemand anders tegelijk aansteken.

Een van de beste losse cakes uit Nederland dit inderdaad. Gaat dit jaar 4x in onze show verwerkt worden, wat een prachtig effect heeft deze. Ook super groot.

Deze ook nog niet in de collectie gehad maar begin dit jaar 2 stuks besteld. Na al die goede verhalen van jullie ben ik zeer benieuwd.

Wauw! Wat baal ik dat ik deze over het hoofd heb gezien, net alles al besteld. Maar mezelf kennende komt ie er waarschijnlijk alsnog

Back
Bovenaan