Yellow River

Net opgehaald, van deze cake de 2014 versie meegekregen (zie ik net) en van de andere (Pearl River) de 2013 versie. En wat een verschil! Heel vreemd, maar de tubes ogen net iets groter, wikkel is anders, reservelont mist. Ik ga het zien met oud en nieuw maar heb het idee dat Katan met de fabriek is geswitcht ofzo....

2014 komt niet via Katan maar via Harmelink. Inderdaad een andere fabriek, goed opgemerkt. Hopelijk gaan we dat is positieve zin terugzien in de effecten. Label van de 2014 cakes is trouwens veel strakker!

Ik heb deze wel geschoten, maar durf niet te zeggen of dit 2013 of 2014 versie was (niet gekeken).
Wel kan ik zeggen dat mijn exemplaar erg mooi was, met goed uitgewerkte effecten en grote ronde boeketten.
Zeer goede cake.

Eddy.

Ik heb deze met 4 tegelijk geschoten, ik vond het een prachtige cake die zeker voor herhaling vatbaar.
Alles van Pangu was goed, Chengdu en Kylin ook erg goede cakes.

Versie 2014 geschoten hier, vond het een erg mooie bak (net als alle andere Pangu producten). Heldere kleuren en het flower crown effect vond ik lekker lang doorbranden.

Een van de mooiste losse cakes die ik in de straat had staan. Grote boeketten met leuke tempoverhoging tussendoor. Wat een prachtig stuk vuurwerk!

Deze ook gehad, prachtige cake inderdaad net als alle andere cakes die ik van pangu heb gehad.

Dit was dit jaar de enige Pangu bak in mijn collectie, maar wat een bak was dit zeg! Keigrote effecten met prima burstknal en mooie kleuren! Een van de toppers van Pangu.

Back
Bovenaan