Wonderful World

Zou wel fijn zijn dat er een keer duidelijkheid komt of het nou productie is of een sample.

Want de twijfel is bij mij nu nog helaas te groot.

Waarom is er nog geen filmpje van de productieversie die gisteren geschoten is?

Geduld is een schone zaak, er zijn door veel mensen bij zeer veel demo's producten gefilmd en het uploaden en bewerken neemt nu eenmaal wat tijd in beslag en iedereen moet ook naar zijn werk of school. Ik verwacht hier op korte termijn dan ook best wel beeldmateriaal van.

Hij is erg mooi. Maar ik vind hem niet geschikt voor in de straat. De effecten komen te laag en branden dus lang door. Ik ga niet het risico lopen het huis van de buren in de fik te zetten. Apart dat deze door de keuring is gekomen.

Hij is erg mooi. Maar ik vind hem niet geschikt voor in de straat. De effecten komen te laag en branden dus lang door. Ik ga niet het risico lopen het huis van de buren in de fik te zetten. Apart dat deze door de keuring is gekomen.

Ja hallo, wat bezielt je eigenlijk? Meteen al roepen dat je hiermee mogelijk een huis in de fik zet. Door dit soort uitlatingen (bang makerij) zorg je er juist voor dat mensen op de verkeerde been worden gezet. Dan beginnen ze dit te lezen en meteen te roepen "Zie je nu wel, vuurwerk is gevaarlijk, zelfs een freak heeft dat op een forum gezegd."
En waarom iets benadrukken? Wil je juist dat deze herkeurd gaat worden, uit de roulatie wordt genomen en Royal weer met een boete opgescheept moet gaan worden?

Deze bak is gewoon goedgekeurd en voldoet gewoon aan de CE eisen. vroeger hadden we nog wel meer van zulke effecten die tot bijna aan de grond kwamen. Was ook niets mis mee.

Kan deze pannenkoek een waarschuwing krijgen? Onze hobby wordt al genoeg ondermijnt, dat onze manschappen daar aan meehelpen gaat mij te ver!

Ik weet niet hoor maar ik vind effecten die tot de grond komen ook niet per se ok hoor. Tuurlijk, het is zeer mooi maar regels zijn er niet voor niets. Er wordt hier in ieder geval zeer debiel gereageerd op een tamelijk normale reactie. Misschien had hij beter een andere vergelijking kunnen gebruiken dan het huis van de buren maar alsnog..

Er wordt hier in ieder geval zeer debiel gereageerd op een tamelijk normale reactie.

Ik sluit mij bij deze mening aan, Testdummy geeft hier gewoon zijn eigen mening zonder grof te zijn of iets dergelijks en dat moet hier gewoon kunnen. De reacties die hij hier op krijgt vind ik dan ook beneden peil, zeker als er wordt gevraagd voor een ban, dit vind ik echt niet kunnen.
Respecteer elkaars mening ook al staat hij lijnrecht tov jouw meningen laat elkaar in waarde.

Nu weer verder over deze prachtige box :cool:

Uiteraard mag iedereen zijn of haar mening geven, echter brengt hij een observatie van hemzelf als een vaststaand feit. 'De effecten komen te laag'. Was hij erbij? Heeft hij de precieze hoogte gemeten? Op film zonder referentiekader is het altijd erg lastig om dit exact vast te stellen. Een mening is iets anders dan een feit weergeven. Door dit soort onzorgvuldige opmerkingen krijg je inderdaad dat instanties onnodig extra dingen gaan uitzoeken.

Ik twijfel enorm tussen deze cakebox, of toch nog een Cruel traction..
Iemand die ze live heeft gezien en mij verder kan helpen?

Ja hallo, wat bezielt je eigenlijk? Meteen al roepen dat je hiermee mogelijk een huis in de fik zet. Door dit soort uitlatingen (bang makerij) zorg je er juist voor dat mensen op de verkeerde been worden gezet. Dan beginnen ze dit te lezen en meteen te roepen "Zie je nu wel, vuurwerk is gevaarlijk, zelfs een freak heeft dat op een forum gezegd."
En waarom iets benadrukken? Wil je juist dat deze herkeurd gaat worden, uit de roulatie wordt genomen en Royal weer met een boete opgescheept moet gaan worden?

Deze bak is gewoon goedgekeurd en voldoet gewoon aan de CE eisen. vroeger hadden we nog wel meer van zulke effecten die tot bijna aan de grond kwamen. Was ook niets mis mee.

Snap zijn punt ook wel, deze effecten blijven lang hangen. Maar wel wat wij juist willen!! Ik vind hem prachtig, zeker!

Ik vind wel dat hij hier een punt heeft. Als je deze bak midden in de straat neerzet, en je hebt een niet al te brede straat, overweeg dan nog even een andere schietlocatie! Dat deze door de keuring is gekomen vind ik zeker niet erg :)

Back
Bovenaan