Wonderful World

Gisteren gezien in Steenbergen, prachtige box! Helaas wel een sample dus niet te vroeg juichen. Ik vind het wel erg vreemd dat Royal haar producten pas op 15 december binnenkrijgt. Als ze dan vochtig zijn presteren ze nooit zoals de samples van nu. Althans dat denk ik...

Onwetende mensen geld uit de zak kloppen noem ik het.
Samples schieten op een demo is gewoon (naar mijn mening) not done.En een valse voorspiegeling van zaken.
Zorg dat je de juiste producten hebt of schiet dan niks.

Gisteren bij Steenbergen gevraagd of dit een sample was. En hun antwoord was duidelijk: Nee.
Of dit waar is weet ik niet. Al met al is deze box, hoe ik hem nu heb ervaren, heel erg goed!
Heb em ook maar besteld, ben benieuwd hoe die gaat presteren in de straat.

Gisteren bij Steenbergen gevraagd of dit een sample was. En hun antwoord was duidelijk: Nee.
Of dit waar is weet ik niet. Al met al is deze box, hoe ik hem nu heb ervaren, heel erg goed!
Heb em ook maar besteld, ben benieuwd hoe die gaat presteren in de straat.

Wij kregen een heel ander antwoord! Weet niet aan wie je het gevraagd hebt, maar Royal heeft haar producten nog niet binnen.

Onwetende mensen geld uit de zak kloppen noem ik het.
Samples schieten op een demo is gewoon (naar mijn mening) not done.En een valse voorspiegeling van zaken.
Zorg dat je de juiste producten hebt of schiet dan niks.

Probeer maar eens een product te verkopen als je niks kan laten zien.. Of moeten importeurs de boel eerst een jaar opslaan? Dan word het allemaal nog duurder..

Probeer maar eens een product te verkopen als je niks kan laten zien.. Of moeten importeurs de boel eerst een jaar opslaan? Dan word het allemaal nog duurder..

Je hoeft toch niet te wachten met een aantal dozen hierheen te verzenden totdat de gehele produktie klaar is? Wanneer ze ermee beginnen, gewoon de eerste de beste dozen eruit nemen en verschepen. Hoe kan anders wel al de samples hier zijn en de normale produkten niet?

Je hoeft toch niet te wachten met een aantal dozen hierheen te verzenden totdat de gehele produktie klaar is? Wanneer ze ermee beginnen, gewoon de eerste de beste dozen eruit nemen en verschepen. Hoe kan anders wel al de samples hier zijn en de normale produkten niet?

Volgens mij worden samples soms al in de zomer naar NL gestuurd, die staan hier mogelijk dus al maanden.

@Grizmo Raizor:

Er spelen zoveel factoren mee bij het importeren van vuurwerk. Ik ga ze niet allemaal noemen maar zo makkelijk is het naar mening niet.

Maar laten we het weer over het onderwerp van dit topic gaan hebben:

Hier ben ik het helemaal mee eens! Iedereen loopt te zeiken om filmpjes, en dan zijn er importeurs die dan maar een sample schieten, is het nog niet goed! Je weet nu toch redelijk wat je kan verwachten van de Wonderful World? Altijd dat eeuwige gezeik over die filmpjes... Stop dan gewoon per direct met het kopen van nieuwe producten en koop alleen nog maar producten op het moment dat er een straatfilmpje van is en jij gegarandeerd uit hetzelfde productiejaar kan krijgen!

Waar ik mij over erger zijn mensen die zeiken over andere die een mening hebben of gewoon iets mededelen of vragen. Hou gewoon je mond, dit soort opmerkingen komen we al vaak genoeg tegen dat het niets meer bijdraagt aan het geheel, behalve dan nog meer frustraties oplevert. Verder moet je niet voor iemand anders bepalen wat hij/zij moet doen of niet!

Back
Bovenaan