Reverser
VWC lid
En dat klopt.
Waar kan ik die samples tegen meerprijs kopen? Zijn wel super mooi.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En dat klopt.
Waar kan ik die samples tegen meerprijs kopen? Zijn wel super mooi.![]()
Het lijkt mij zo prachtig als je dit wel ongeveer in de straat krijgt! Hopen dat productie in de buurt komt van de samples!
In China, je kan ze dan alleen niet meenemen.![]()
Blijft vast wel een kartonnetje over in NL. Als Royal ze kwijt wil moeten ze het maar even laten weten.![]()
Tuurlijk, daar zit Royal op te wachten terwijl ze al middenin een juridische strijd zitten...![]()
In China, je kan ze dan alleen niet meenemen.![]()
Nou volgens mij verzenden ze alles hoor vanuit china![]()
Grappen en grollen natuurlijk. Toch jammer dat hij zo niet in de straat mag staan, zoals gezegd echt een prachtbak!
Gisteren bij Steenbergen gevraagd of dit een sample was. En hun antwoord was duidelijk: Nee.
Of dit waar is weet ik niet. Al met al is deze box, hoe ik hem nu heb ervaren, heel erg goed!
Heb em ook maar besteld, ben benieuwd hoe die gaat presteren in de straat.
Onwetende mensen geld uit de zak kloppen noem ik het.
Samples schieten op een demo is gewoon (naar mijn mening) not done.En een valse voorspiegeling van zaken.
Zorg dat je de juiste producten hebt of schiet dan niks.
Probeer maar eens een product te verkopen als je niks kan laten zien.. Of moeten importeurs de boel eerst een jaar opslaan? Dan word het allemaal nog duurder..
Je hoeft toch niet te wachten met een aantal dozen hierheen te verzenden totdat de gehele produktie klaar is? Wanneer ze ermee beginnen, gewoon de eerste de beste dozen eruit nemen en verschepen. Hoe kan anders wel al de samples hier zijn en de normale produkten niet?
Probeer maar eens een product te verkopen als je niks kan laten zien.. Of moeten importeurs de boel eerst een jaar opslaan? Dan word het allemaal nog duurder..