Wonderful World

Ik zou me bakkeswel voortaan dicht houden als ik me mening niet meer kan en mag geven.
Geloof wat je wil geloven en trek je eigen conclusies.

De box die in de winkel komt te liggen heeft geen effecten die bijna tot de grond komen. Je zag het gisteren bij meer boxen gebeuren maar officieel mogen er geen brandende delen onder de 8 meter komen.

Dus...?

Hoe kom jij als "royal adept" dan aan de info dat de boxen die in de winkel komen te liggen anders zijn dan die van gisteren?

Ik heb die doos zelf op het veld gezet. Er zijn ook beelden van de productie, die verschillen niet heel veel. Echter schiet de laatste cake net als bij de demo van Royal te vroeg af. Daarom worden deze beelden helaas niet gepubliceerd.

De GOE2 bevat hetzelfde effect als deze box. In de film daarvan zie je het effect zoals deze in de productie moet zijn. Vanaf 1:15 zie je het voorbij komen. Film

Let wel, ik zit hier op het forum als liefhebber, niet als vertegenwoordiger van Royal. Het lijkt mij echter eerlijk om dingen te delen die ik weet i.p.v. roepen dat het geen sample is.

Dus...?

Hoe kom jij als "royal adept" dan aan de info dat de boxen die in de winkel komen te liggen anders zijn dan die van gisteren?

Dat is toch heel logisch? De effecten mogen gewoon niet tot de grond komen, dat is wettelijk bepaald. Royal zal dus geen cakes op de markt brengen die niet voldoen aan de vuurwerkwetten in Nederland.

Ó
Ik heb die doos zelf op het veld gezet. Er zijn ook beelden van de productie, die verschillen niet heel veel. Echter schiet de laatste cake net als bij de demo van Royal te vroeg af. Daarom worden deze beelden helaas niet gepubliceerd.

De GOE2 bevat hetzelfde effect als deze box. In de film daarvan zie je het effect zoals deze in de productie moet zijn. Vanaf 1:15 zie je het voorbij komen. Film

Let wel, ik zit hier op het forum als liefhebber, niet als vertegenwoordiger van Royal. Het lijkt mij echter eerlijk om dingen te delen die ik weet i.p.v. roepen dat het geen sample is.

Dat ziet er iedergeval goed uit in de goe 2.0.

Als deze dezelfde boeketten heeft als de GOE 2.0 aan het einde, is hier nog steeds niks mis mee gelukkig!

Nee toch was het een sample?? :wink:

Ik wil toch nog even wat kwijt.
Ik ken de producten van Royal en weet heeeeel zeker dat de meeste echt top zullen presteren.
Dat weten de meeste liefhebbers inmiddels wel.
Ook wil ik Genius en indirect Royal toch complimenteren met hun openheid.
Was elke importeur maar zo eerlijk en open.
Ik persoonlijk ga niet voor de Royal boxen.
Maar de oude Galaxy lijn zit er gewoon weer bij.
Hulde!!

Wauw op dat laatste filmpje... Echt een absolute must-have. Wat een bak.

Edit: oeps, nouja laten we hopen dat het meevalt en dat de bak in het echt ook een beetje goed presteert. Importeurs met hun samples ook :frusty:

Back
Bovenaan