Wonderful World

Werkelijk een prachtige cakebox, ben blij dat ik deze besteld heb. Tijdens de demo van Ano Milheeze:

Ik kan niet geloven dat dit een box is uit de werkelijke productie!! Is exact als op het china filmpje.
Geen Nederlandse 100 shots box dat ik 140 euro waard vind. Illegaal gaat daar ruim overheen voor dat geld. Maar als dit de werkelijke productie is... :shocked:

ALS, ALS, ALS... Zie het wel over 1 maand op het forum. Dan weet ik waar mij geld naar uit gaat volgend jaar. 3x Dit blokje met een tussen afstand van 10 meter en de hele straat is gevuld.

Ook omdat het op het bovenstaande filmje perfect is doorgelont heb ik ook mijn twijfels.

We zien wel.

Groet.

Edit: Ow... Toch door mijn verbazing efe het topic zojuist doorgelezen en toch een sample. Jammer :sad:

Dan maar de CNY blokjes:cool:

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe breed je straat is, maar als je er 3 neerzet met 10 meter tussenruimte en de box presteert zoals op de demo dan zijn er wel 5 straten gevuld denk ik :p

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Bij Ano was dit namelijk geen productie... Dus kom maar op met die filmpjes en/of verhalen.

Ben zeer blij dat ik deze besteld heb en vooral nu met de demo s word bij de meesten de twijfel weggenomen van is het echt of niet!!! Royal heeft gewoon een prachtig product weer neergezet:p zoals we gewoon van Royal gewend zijn... Geen tegenvallers!! Waar voor je geld, maar over prijzen valt altijd te twisten en dat moet ook maar als je je ogen de kost geeft zijn er altijd mooie acties te scoren zo ook van de Royal producten. Hulde...

Ik wil absoluut geen spelbreker zijn, maar was dit vorig jaar niet ook het geval bij de golden power / celebration box? Verschillen tussen de demo versies en live in de straat? Briljante bakken verder hoor daar niet van.

Misschien heeft t presteren ook te maken met t vochtgehalte! Dat als ze er een tijdje zijn en droogstaan dan verbetert het presteren enorm...

Blij dit te horen! Ook deze heb ik besteld! Zelf nog niet live gezien. De dagen voor kerst worden steeds minder donkerder!

Ik heb die doos zelf op het veld gezet. Er zijn ook beelden van de productie, die verschillen niet heel veel. Echter schiet de laatste cake net als bij de demo van Royal te vroeg af. Daarom worden deze beelden helaas niet gepubliceerd.

De GOE2 bevat hetzelfde effect als deze box. In de film daarvan zie je het effect zoals deze in de productie moet zijn. Vanaf 1:15 zie je het voorbij komen. Film

Let wel, ik zit hier op het forum als liefhebber, niet als vertegenwoordiger van Royal. Het lijkt mij echter eerlijk om dingen te delen die ik weet i.p.v. roepen dat het geen sample is.

Dit betekent dus dat de box van gisteren ook geen productie was? Duidelijk ander goud dan in de GOE..

Is dit nou wel productie, of krijgen alle winkeliers straks ook samples voor hun demo om het product te verheerlijken. Ook deze lijkt te mooi om waar te zijn.

Het lijkt mij zo prachtig als je dit wel ongeveer in de straat krijgt! Hopen dat productie in de buurt komt van de samples!

Back
Bovenaan