Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Werkelijk een prachtige cakebox, ben blij dat ik deze besteld heb. Tijdens de demo van Ano Milheeze:
Vanavond in ook in Steenbergen gezien en het is echt een pracht bak. Zijn geld meer dan waard.
Ik heb die doos zelf op het veld gezet. Er zijn ook beelden van de productie, die verschillen niet heel veel. Echter schiet de laatste cake net als bij de demo van Royal te vroeg af. Daarom worden deze beelden helaas niet gepubliceerd.
De GOE2 bevat hetzelfde effect als deze box. In de film daarvan zie je het effect zoals deze in de productie moet zijn. Vanaf 1:15 zie je het voorbij komen. Film
Let wel, ik zit hier op het forum als liefhebber, niet als vertegenwoordiger van Royal. Het lijkt mij echter eerlijk om dingen te delen die ik weet i.p.v. roepen dat het geen sample is.
Is dit nou wel productie, of krijgen alle winkeliers straks ook samples voor hun demo om het product te verheerlijken. Ook deze lijkt te mooi om waar te zijn.
Dit lijkt me zeker niet uit de productie.