Wodka Blue

Helaas vorig jaar was ik laaiend enthousiast over Bonfireworks, dit jaar een heel ander verhaal. Zachte burst en geen grote uitwerkingen die ik vorig jaar zag bij de Wodka Blue (blauw was ook minder helder).

De Bonfirecakes die ik had (Wodka Blue, Miracle, Gorgeous_ werden compleet weg geblazen door de cakes van Zena. Jammer jammer jammer.

Ik snap niet wat iedereen te klagen heeft, vond het een geweldige cake.

Dan moet ik er bij zeggen dat ik hem nooit eerder in me collectie heb gehad.
Dus ik kan niet zeggen of ie minder is geworden in vergelijking met vorige jaren.

Maar er komen volgende jaarwisseling zeker meer van deze schatjes in mijn collectie.

Klagen is een groot woord, het is nog steeds een aardige cake maar het is meer teleurstelling. Vorig jaar kwam Bonfire vrij groots naar voren met de beste kwaliteit/prijs verhouding wat mij betreft en erg grote uitwerkingen met harde bursts.
Ik was altijd groot fan van de Wolff cakes (Panter en Sniper die ik elk jaar standaard in me collectie had) maar die lieten het vorig jaar afweten en toen had ik ook voor het eerst een paar Bonfire cakes en dacht ik Wow, wat een geweld!
Dat was duidelijk minder dit jaar en dat is jammer om te constanteren. Nog steeds prima cakes hoor maar niet wat het vorig jaar was.

Ik vond het een leuke cake, maar hij was niet beter dan andere cakes.. Gewoon een mooie cake voor een goede prijs!

Mijn eerste ervaring met deze cake, vond hem toch wel geweldig hoor. Net als de buurt! Volgend jaar komt die er zeker weer!

heb deze nou al verschillende keren gezien en vannacht nog afgestookt maar dit blijft gewoon een topper vind ik. met heerlijke goud blauw effecten erin verwerkt. vond dit toch weer een erg gaafe blokje en komt volgend jaar zeker weer in mijn collectie.

Ik had waarschijnlijk de goede versie ofzo maar jongens wat een bak. 2 stuks tegelijk de lucht in en iedereen stond versteld van de grote van de effecten. Topding!

Ik vond dit een geweldig mooie cake. de boeketten waren erg groot. Nadeel voor de beoordeling van deze cake is dat ik hem na de golden willow en voor de bursting gold heb afgeschoten. Dan komt deze cake, vooral qua burst, wel wat te kort. Maar niettemin een geweldige cake, en mega mooi. Zoals ik al wel vaker vermeld heb, ben ik fan van de combinatie goud met blauw!!!

Na een demo had ik deze al op mijn lijst gezet en ik heb er geen spijt van gekregen. Ondanks flinke mist hier waren de effecten van de Wodka Blue nog duidelijk waar te nemen. Mooie grote boeketten en goed van kleur.

Enige minpuntje was dat de duur van de cakes nogal eens wil verschillen. Wel lastig gezien ik er 3 tegelijk had geschoten.

Bij mij was de cake gewoon perfect zoals hij moest zijn, blijven gewldeige cake's.
Niks op aan te merken

Ik snap niet waar al het gezeur nog om is. Ik had een nieuwe versie en het was echt een supercake! Super mooie erg heldere boeketten en ook uitzonderlijk breed. Ze bleven ook erg lang hangen, en de straat vond hem ook supermooi!

Echt een prachtding! :D

Back
Bovenaan