FireDragon
VWC lid
Adviesverkoopprijs voor 2011: € 25,95
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo zonde dat bij veel producten er toch weer een euri bovenop is gekomen. wat ooit €23,75 was, werd vorig jaar al €24,95 en is nu al €25,95. Dit is gewoon hartstikke zonde van zoeen top product. al moet ik mezelf er ook op betrappen dat ik het uiteindelijk allemaal blijf kopen.
De productie wordt ook steeds duurder dus dan vind ik het logisch dat de producten ook duurder worden. Ook is een stijging van 1 euro niet om wakker van te liggen.
Wel als het elk jaar blijft stijgen. Je salaris stijgt ook niet ieder jaar.
En het moet wel betaalbaar blijven. Of willen ze dat iedereen hun spullen bij de buurlanden gaan halen??
Wat ik wel altijd apart vind is dat bestaande producten altijd veel duurder worden, terwijl nieuwe (in kwaliteit vergelijkbare) producten vaak goedkoper zijn.De productie wordt ook steeds duurder dus dan vind ik het logisch dat de producten ook duurder worden. Ook is een stijging van 1 euro niet om wakker van te liggen.
Heb er dit jaar 4 besteld en ben echt enorm benieuwd. Ik zit nog te twijfelen om ze 1 voor 1 af te steken of misschien nog met 2 of zelfs 3 tegelijk!