Wodka Blue

Haha ja, maar tijdens die demo is geen Bon geschoten... Had je ook kunnen zien, alleen Wolff dus :bonk:

Volgens mij is Torrr in de war, ik kan me namelijk niet herinneren dat er Bon in Tiel geschoten is :rolleyes:

Waarschijnlijk is Arjan hiermee in de war met een andere demo ja want er zijn veel demo's,bij Bob is deze niet geschoten.

Afgaande op het vorig jaar, heb ik van deze cake 1 karton besteld.
Ik ziet wel hoe de cake is vergeleken met verleden jaar, voor hetzelfde geld is hij niet minder dus ik neem de gok niet en heb hem gewoon lekker besteld

Ik heb m ook gewoon besteld hoor. En heb er nog een van vorig jaar dus dan kan ik zelf vergelijken:wink:. Maar afgaande op de laatst gepostte films en hopende dat dit versie 2010 zijn geweest ga ik er van uit dat er weinig verschil in zit tussen 2009/2010.

Vandaag wéér gezien in Lopik, weet zeker dat het de nieuwe versie was, en hij was gewoon goed. Gelukkig! Iets minder dan vorig jaar, dat wel, maar nog steeds prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Vandaag wéér gezien in Lopik, weet zeker dat het de nieuwe versie was, en hij was gewoon goed. Gelukkig! Iets minder dan vorig jaar, dat wel, maar nog steeds prima prijs/kwaliteitsverhouding.

We hebben er zelfs wat extra geschoten (eerst 1 in de reeks daarachter aan 2 tegelijk om te controleren... en in de finale kwam die ook nog 5 keer terug...) om ook zelf overtuigd te raken dat ie nog steeds goed is!
Wij vinden er niets mis mee, een topcake, waar voor zijn geld!
Ik als consument zie geen verschil (maar ben dan ook geen echte freak :D)
Dus wie hem toch weer terug om wil ruilen, stuur me maar een mail...:wink:

Vond hem gisteren op de demo van 123vuurwerk zeer goed hoor. Ben blij dat ik hem heb besteld. Wou hem eerst in de avond afsteken maar hij komt nu op mijn 00:00 lijst:).

Hij komt bij mij gewoon weer terug op de lijst. Bij Milheeze was vast een Maandagochtend exemplaartje geschoten.

bij mij staat hij ook gewoon weer op de lijst. zag hem net nog op een demo en snap de geruchten over dat hij minder zou zijn geworden niet. want dit was gewoon weer een van de toppers die geschoten werden op de demo. en ik weet ook zeker dat die geschoten werd in dit jaar geproduceerd is. verder weer een heerlijke cake met zijn blauw en goud wat het bij mij altijd goed doet:).

Fred is en blijft een held wat betreft demo's aankondigen, je hoort z'n enthousiasme gewoon :D

over de wodka blue; ik heb 'm vorig jaar voor t eerst mogen aanschouwen, en ik stond echt versteld. de prijs kwaliteitsverhouding was zó sterk voor Nederlandse begrippen! Zelfs met de kwaliteitsvermindering is dit ding dubbel en dwars je centen waard!

Over deze cake ben ik nog het meest aan het twijfelen, vond namelijk de bon producten dit jaar allemaal wat minder. Maar vind het effect van deze cake gewoon erg mooi en op bovenstaand filmpje ziet hij er goed uit....Uhm dit wordt lastig

Afgelopen zaterdag heb ik deze cake nog gezien op de demo in Vught. Wat mij betreft de grootste aanrader van de gehele demo. Mooi uitgewerkte boeketten en een cake met een goed tempo. Hij staat bij mij op de lijst voor dit jaar.

Back
Bovenaan