Wodka Blue

Niks voor mij, hij was groot maar was niet echt goed te volgen. Toeschouwers waren wel erg happy met deze cake, maar persoonlijk geen aanrader.

Ik vond het gewoon weer een hele lekkere cake van Bonfireworks.
Lekkere grote effecten voor een mooie prijs.
Enige minpunt, maar dat geld voor veel potten van bonfireworks is dat er veel
goud in de collectie wordt gebruikt, een beetje teveel naar mijn mening.

het is inderdaad echt een mooie cake, je hebt wel gelijk over het goud..

ik vond de blauwe kleur echt heel mooi!

Ik heb deze geschoten voor de Express aan van BKV (replica van de Wodka Blue)
Ook al zijn de boeketten groter en de bursts harder van de Express, toch ga ik dan voor de Wodka Blue, omdat die een netter tempo heeft.
Als de Express een iets nauwkeuriger tempo had gehad, dan was die beter geweest.

Wat heb ik ook van deze cake staan te genieten klein blokje maar o zo mooi! Staat bij deze weer genoteerd voor dit jaar!

absoluut mooiste cake in me collectie samen met de treasure island.
echt prachtig, vooral als je van de goud/blauw combi houd zoals ik.
helaas door enthausiasme van de bonfirecakes totaal vergeten te filmen. dus allen bedankt voor de filmpjes

Ik heb em nog over van afgelopen jaar, maar als ik de films hier zo voorbij zie komen dan weet ik zeker dat ik em nog een keer koop!

M'n filmpje van de Wodka Blue, met daaronder ter vergelijking de film van de Express (zelfde afstand, camera-instellingen)
Als je de filmpje vergelijkt kun je ook zien dat het geen omlabelingen zijn (Zie je ook aan de maten van de pot)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Express (BKV, Dragon):
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat heb ik ook van deze cake staan te genieten klein blokje maar o zo mooi! Staat bij deze weer genoteerd voor dit jaar!

Ook deze topper van Bonfireworks had ik weer in mijn collectie. Van de Wodka Blue weten we ondertussen allemaal dat dit een zeer fijne cake is met twee hele mooie effecten die elkaar nog mooier aanvullen. Daarom zat hij dit jaar weer in mijn collectie. Wederom heb ik er zeker geen spijt van gekregen en was dit weer een topper uit mijn collectie van 2010 naar 2011.

Zoals jij aangeeft is dit een relatief in verhouding kleine cake. Dat is bij alle producten (op uitzondering van de waaiers) zo bij Bonfireworks. Van daar uit vind ik dat ook een compliment waard. Dit zijn kleine cakes, met grote uitwerkingen die niet onderdoen bij een uit de kuiten gewassen 500- grammer met 90% gevuld lucht.

M'n filmpje van de Wodka Blue, met daaronder ter vergelijking de film van de Express (zelfde afstand, camera-instellingen)
Als je de filmpje vergelijkt kun je ook zien dat het geen omlabelingen zijn (Zie je ook aan de maten van de pot)
movie
Express (BKV, Dragon):
movie

Maten van een cake zegt niks hoor, dat kun je laten veranderen

in eerste instantie stond ik ook even te kijken van ht formaat van deze batterij net als bijjna alle bonfire cakes,is deze ook klein van formaat, marr dat zegt natuurlijk niets.
Ik neem zeker weer meerdere van deze op in mijn 00:00 show.

Nee! Lekker verder zoeken dan! Er zijn ZÁT winkels die hem voor adviesverkoopprijs aanbieden en dan ook nog een leuke korting er vanaf halen. 27,- zou ik er niet voor neerleggen. Misschien kan je de BKV variant van de Dragon lijn wel krijgen voor een normale prijs?
Overigens kunnen de prijzen bij jouw winkel heel goed nog veranderen. Het is nog vroeg in het jaar.

Mwah, volgens mij heeft BKV niet gevraagd om een een stukje tube bij de Wodka Blue aan te plakken.
De Express is namelijk zo'n 2 cm hoger dan de Wodka Blue.

Boeketten van de Express zijn ook iets groter.

Bij de Express is zie bij dat effect met dat blauwe dat er meerdere staarten blijven "blinken". Bij de Wodka Blue zijn dit er 4

ik zie bij de adviesprijs 23,75. ik kan hem kopen voor 27,00.Vinden jullie hem dan nog steeds het geld waard?

Adviesprijs 2010/2011 was sowieso al omhoog gegaan naar 25 euro toch?
En ja, omdat ik helemaal gek ben van dit effect is tie nog wel dat geld waard in mijn ogen, maar ik koop ze gelukkig veel goedkoper (123)

Back
Bovenaan