[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

En da's al de derde die ik hoor die genept is met die namaaktroep van Katan.
Lekker Orthen. Ga vooral zo door.

Uiteraard is dit door gespeeld aan Gilbert.
Maar of hij er ietsvmee gaat doen vraag ik me ook af.
Vind het echt klote voor alle liefhebbers.
Vind het maar vreemd aangezien we voor alle liefhebbers de Rage hadde staan.
Een uitgebreide reactie heb ik geplaatst in het orthen toppic.

Laatst bewerkt:
Vind het anders ook vrij zwak van katan.Bedenk lekker je eigen producten dan krijg je ook niet dit soort situaties.

Of als Orthen zijnde, bestel gewoon alleen originele CT's, Rage's, Black Cobra 120's om verwarring te voorkomen

Voor mij was de EVENT ZERO TOLERANCE RVW928 de mooiste. De immortal gold daar was ik niet van onder de indruk, dus die komt niet op mijn verlanglijstje 2016.

Moeilijke keuze. Er is zoveel moois.

Cruel Traction was mooi, Addicted to gold, Green tail to purple is het vermelden waard. Maar de box die mij enthousiast maakt door herinneringen aan vroeger is de Spinning Tail to Multicolor. Die tails gecombineerd met de kleuren in dit tempo... Geweldig.

Ik heb dit jaar 7 verschillende boxen live gezien:

Cruel traction: Zeker weten erg mooi maar vind het toch een stuk te traag.
Road riot: Mooie bak lekker tempo echter komt er net niet met zijn boeketspreding.
Threesome: Tja, leuk voor erbij in de vooravond.
Event zero tolerance: Dit had een winnaar kunnen zijn maar vind het tempo van de eerste 3 cakes te traag.
Magnus maximus: Heel erg mooie bak, maar niet genoeg om te winnen.
Knalpot: Op straatvideo's viel die me een beetje tegen en dat verbaasd me. Ik heb hem zelf live gezien en was zwaar onder de indruk van deze bak vanwege het tempo en de boeketspreiding, Dat laatste zie ik niet terug op straatfilms gek genoeg. Misschien had de chinees bij ons er wat meer in gestopt :p

Mijn winnaar
1,2" Green tail purple star with green:Ja hij is prijzig voor zijn tijdsduur maar de kleuren zijn top, het tempo is perfect, de spreiding en vulling (mede door tempo) zijn ook top. Afgelopen jaar voor het eerst gehad en ben nu al in de stress dat ik hem dit weer moet hebben.

Ik kies voor de German fanstyle van Katan vuurwerk. Wat een heerlijke bak met schitterende blinkers!
Dikke spreiding in je straat en een echt showelement. Hulde aan Katan voor alle fanstyle boxen, maar aangezien deze nieuw is, is dit voor mij de beste nieuwe combibox!

Over een kleine twee weken zal dit topic sluiten en zal bekend worden wat de beste cakebox van 2015 is. Om een zo reëel mogelijk beeld te krijgen hebben we zo veel mogelijk stemmen nodig.

Nog niet gestemd ? Doe dit dan snel en ding mee voor een leuke prijs :D.

Ik heb in 2014 en 2015 niet gestemd. Ik heb in beide jaren een Immortal Gold gehad en dit blijft voor mij gewoon een geweldige cakebox. Hierom alsnog mijn stem voor de Immortal Gold van Rubro. :)

Willow Time erg goed maar ik zie dit meer als twee losse cakes, mijn keuze gaat voor de Cruel Traction wederom wat schoot deze fijn tijdens de jaarwisseling. Komt in mijn ogen geen andere cakebox in de buurt.

Back
Bovenaan