[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Red Bursting Beauty van Lesli!
Opvolger van de Big Momma, lekkere rapid fire met veel verschillende effecten :)

Ik had de Rage, toch wel de topper van de avond. Had nog een oude garden of eden :p die was toch nog wat mooier maarja verleden tijd:cry:

Voor mij is het toch echt de Willow time, goedkope cakebox, maar ze knalde beide meerdere 500-grammers er uit..

Ik ga uiteindelijk toch voor de X-Treme Salvo Box aangezien de Cruel Traction mij dit jaar om één of andere manier minder kon bekoren, hij leek toch minder. De Salvo Box was puur genieten, lekker lomp salvo's rammen!

Mijn favoriet blijft Immortal Gold. Ik geef wel direct toe dat ik zelf nog niet heel veel verschillende cakeboxen heb afgestoken, maar ook bij in de buurt was er niets dat aan de Immortal Gold kon tippen. Ik vond overigens de kleinere cakeboxen van Rubro heel erg goed presteren. De Sick Six 6 en Raptor zijn voor € 57,50 per box absolute aanraders. Volgend jaar ga ik in ieder geval de Cruel Traction proberen, want het is wel duidelijk dat dit de winnaar gaat worden.

Ik had dit jaar de: Ultimate (Royal)
Wonderfull World (Royal)
Golden Power (Royal)
Italian Fan Style (Katan)
Cruel Traction (Wolff)

Ik heb van alle boxen heel erg genoten en ze waren allemaal top.. Maar na een week blijven er toch 2 boxen bovenuit steken en dat zijn De Italian Fan Style en de Cruel Traction..
Daar moet ik een keuze uit maken..

Voor mij word het toch NR.1 Cruel Traction
NR.2 Italian Fan Style

Back
Bovenaan