[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Ik heb niet alle bladzijdes doorgespit maar jongens, wat dachten jullie van het Fairytail Assortiment?

Ik heb de cruel traction (Black cobra 120) het jaar ervoor gehad maar een deel schoot veelte snel de lucht in. En ik ben ook niet zo'n fan van salvos, dan kun je beter losse schoten wat sneller achter elkaar doen. Het was een zooitje. Wat mij betreft zwaar overrated. Er zijn genoeg andere mooie cakes.

Het fairytail assortiment heeft een lager tempo, en dat mag ook zeker wel want de effecten van 3 van de cakes zijn huuuuuuuge. Even breed als de waaiercakes die ik had.

http://youtu.be/FqEQZdSK6dM?t=1m6s

Het gaat hier om een cakebox skies, jij noemt een assortiment op.
Die moet je in het topic beste cake neerzetten, dit topic is enkel voor cakeboxen.

Het gaat hier om een cakebox skies, jij noemt een assortiment op.
Die moet je in het topic beste cake neerzetten, dit topic is enkel voor cakeboxen.
Oh maar het zit ook in een box, het enige verschil is de vorm van de cakes, die is niet vierkant :wink:
Daarom dacht ik dat het onder de cakeboxen viel.

Oh maar het zit ook in een box, het enige verschil is de vorm van de cakes, die is niet vierkant :wink:
Daarom dacht ik dat het onder de cakeboxen viel.

Het wordt echt verkocht als assortiment, niet zozeer als cakebox, ook al kan ie er voor worden gebruikt, dat wel. :wink:

De rage van Wolff!

Verleden jaar de CT gehad, maar vindt de rage echt beter.
Dit jaar met 2 tegelijk geschoten.

Toch her en der wat andere effecten, met name de crackling willows hierin zijn erg goed.

Voor mij blijft de Immortal Gold van Rubro nr 1.

Ik schiet hem nu al sinds hij op de markt is ieder jaar per 2, en blijft gewoon prachtig!

Back
Bovenaan