[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Spectacle Show 100 van Evolution. Echt een geweldige bak die het Chr verdient om deze prijs in de wacht te slepen ipv al die tegenvallende vwt boxen.

Detonation Box van Vuurwerkvisie/totaal, wat een gruwelijke rambak is dat zeg !!

De Immortal special van Katan was ook prachtig

Had dit jaar weer erg goede producten er tussen zitten, maar de Cruel Traction stak er voor mij wederom met kop en schouders bovenuit!

Beste Cakebox: de Germany Fanstyle van Katan (zie het topic voor video), echt een super mooie box.

En voor velen nog onbekend: De Garden party lijn en tomahawk lijn van Pangu fireworks. Had zelf Garden Party 1 en 2 in bezit en die waren beter dan de Cruel Traction.

Ik ga dan toch verrassend voor de event zero tolerance!

Prachtig qua combinatie ,et tails en grote effecten. Topding!

Een goede tweede zijn de cruel traction, green tail purple star en de hardstyle box.

Immortal Gold
In het eerste jaar al gehad maar dit jaar opnieuw. Zo mogelijk nog grotere en vollere effecten, liep ook mooi door, echt een geweldige show! Alle toeschouwers waren razend enthousiast, en ik ook natuurlijk.

Ik ga alsnog voor de X-treme Salvo Box op nummer 1.

Met op een goede 2e plek de 6-elements

En gedeelde 3e plek de Immortal Gold + Spinning tail to multicolor.
4e plek is voor de Cruel Traction

Mijn stem gaat naar de Spectacle Show 120, beest van een bak.
Was wel lastig kiezen want de Cruel Traction en de Immortal gold waren natuurlijk ook 2 top bakken!

Back
Bovenaan