[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Misschien een loting doen tussen mensen die meer dan een jaar lid zijn. Iemand die zich op 30 nov. registreert en meteen al in de prijzen valt, valt bij sommige mensen die al jaren lid zijn en meedoen en nog niets hebben gewonnen, toch rauw op hun dak.

Laatst bewerkt:
Misschien een loting doen tussen mensen die meer dan een jaar lid zijn. Iemand die zich op 30 nov. registreert en meteen al in de prijzen valt, valt bij sommige mensen die al jaren lid zijn en meedoen en nog niets hebben gewonnen, toch rauw op de dak.
Die regel is er toch ook geweest, dat je een jaar lid moest zijn.

gefeliciteerd !

Ik helaas niks gewonnen... en heb met een aantal actie's actief meegedaan.
Ik zie het somber voor me in :p

Die regel is er toch ook geweest, dat je een jaar lid moest zijn.
En toch wint Pyro-0318 de 3e prijs...
***lig voor hem maar ik neem aan dat dit rechtgetrokken wordt.

Edit: zie nu pas dat deze regel niet geld bij deze prijsvraag.

Ik gun het trouwens iedereen maar vind het echt jammer dat prijsvragen gewonnen worden door mensen die vaak minder dan 10 Posts hebben. Een forum is tenslotte een plek waar gesproken en gediscussieerd word. Zonder input geen forum.

er zijn ook heel veel member leden die al jaren lid zijn en ook nog nooit wat gewonnen hebben , dus sommige reacties zijn wel heel erg kort door de bocht

En toch wint Pyro-0318 de 3e prijs...
***lig voor hem maar ik neem aan dat dit rechtgetrokken wordt.

Edit: zie nu pas dat deze regel niet geld bij deze prijsvraag.

Ik gun het trouwens iedereen maar vind het echt jammer dat prijsvragen gewonnen worden door mensen die vaak minder dan 10 Posts hebben. Een forum is tenslotte een plek waar gesproken en gediscussieerd word. Zonder input geen forum.

Even off-topic

Kan dit wel begrijpen, de mensen die hier al jaren komen en iedere dag posten houden dit forum toch draaiende en leuk voor mensen die af en toe of alleen in december langskomen. Ik moet eerlijk toegeven dat mij dit gevoel ook beetje bekruipt als ik aantal een winnaars zie. Niet dat ik het ze niet gun want ik vind het geweldig dat dit soort acties er zijn en super leuk voor de winnaars.

Het had misschien slimmer geweest deze prijsvraag alleen onder mensen te doen die inderdaad een jaar lid zijn maar daar is toch niet voor gekozen, zou natuurlijk goed kunnen dat dit zo moest. Door wel die verplichting te stellen bedank je en steun je toch beetje de mensen die dit forum leuk maken. En dit spreekt dan ook wat waardering uit!

Mij maakt het ook niets uit wie wint.
Iedereen gelijke kansen, het blijft tenslotte een prijsvraag.
Maar het zou wel een mooie toevoeging zijn op mijn collectie ;)

Ik ben het wel met een aantal anderen eens, mij bekruipt het gevoel dat enkele er puur voor de kans op gratis vuurwerk zijn...en inderdaad zijn er members die meer dan 5 jaar lid zijn en nog nooit 1 prijsvraag gewonnen hebben.
Ik gun iedereen een overwinning, maar de mensen die het forum draaiende houden verdienen in mijn optiek een streepje voor. Er staan namen tussen die je waarschijnlijk nooit meer terug ziet.....erg jammer.

Heb nog maar 2 winnaars eerder actief gezien op het forum.... Beetje jammer inderdaad. Heb ik ook niet zoveel te zeggen, met net 1 jaar geregistreerd te zijn, maar er zitten erbij die 30 dagen geleden zich geregistreerd hebben. Verder niks te nadelen van de winnaars, maar snap dat de 'oude garde' ervan baalt.
Natuurlijk wel gefeliciteerd winnaars!!

Ik ben het wel eens met Cornel, de mensen die moeite in dit forum steken dmv filmpjes te plaatsen en producten te bediscusseren, winnen niks. En de mensen de mensen die amper een paar maanden lid zijn, winnen wel.

Aan de andere kant... de prijsvraag is voor iedereen, als je nieuwe leden niet mee laat doen sluit je ze een beetje buiten ''de groep'' :p

Lastig...

Ik ben ook een van de gelukkige winnaars. Ben niet zo'n poster meer een lezer. Daardoor kan ik mijn weg vinden naar de mooiere en kwalitatief betere vuurwerk.Vind sommige wel erg kort door de bocht.

En als je voorwaarden stelt van jaar lid dan doen ze volgend jaar wel mee. Stel je de voorwaarde 500 berichten dan krijg je berichtjes van "ohh mooi" "deze besteld". Dus waar ligt de lat?

Ik ben ook een van de gelukkige winnaars. Ben niet zo'n poster meer een lezer. Daardoor kan ik mijn weg vinden naar de mooiere en kwalitatief betere vuurwerk.Vind sommige wel erg kort door de bocht.

En als je voorwaarden stelt van jaar lid dan doen ze volgend jaar wel mee. Stel je de voorwaarde 500 berichten dan krijg je berichtjes van "ohh mooi" "deze besteld". Dus waar ligt de lat?

Misschien zou een minimum aantal berichten een beter idee zijn dan hoelang je lid bent idd

Back
Bovenaan