[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Mijn god, wat is dit spannend zeg! Bij iedere 'normale' prijsvraag krijg je één uitslag, dan weet je of je een winnaar bent of niet. Nu kriebelt het iedere dag weer: wie zou er nu gewonnen hebben? Een fantastische actie, zeker ook sfeerverhogend! Alle winnaars tot nu toe: van harte gefeliciteerd!

Oeps. Dom van me. Lees mu pas dat ik helemaal na gilze moet als ik zou winnen. Dus moet me afmelden? Hoe doe ik dat? Ik kan de tankkosten niet betalen namelijk.

En drie gelukkigen zijn de Kerst goed begonnen!

Donderdag 24 december
1e prijs: flogsway - Freestyle 5000 Max Charge Box + Double Gold Box
2e prijs: Carat - Detonation Box
3e prijs: firekwakkers - HFF Cakebox + Shell pijl

Jullie krijgen van Vuurwerkbestel een mail met informatie over het ophalen van jouw prijs.

Gefeliciteerd met je prijs , mooie cakebox is dat hoor :thumbup:

Dat klopt, daarom heb ik hem al besteld haha. Heb hem nu dus 2x in de collectie zitten. Mocht ik de gewonnen box (uiteraard tegen bijbetaling) kunnen upgraden, dan zou dat helemaal top zijn. Dit bespreek ik wel even net de persoon die me per email of pm zal benaderen.

Mocht het niet kunnen, dan schiet ik ze wel tegelijk! :)

Yesssssssssss eerste prijs thx vuurwerkcrew en vuurwerkbestel , gisteren ook al prijs bij china red gaat helemaal goed , nu nog de staatsloterij nogmaals bedankt

Yes! Dat is nog eens een leuk cadeau voor kerst :)

Vuurwerkcrew en vuurwerkbestel bedankt voor deze actie!!

Onvoorstelbaar dat mensen zelfs 2 prijsvragen winnen haha lucky bastards:D. In al deze jaren nooit prijs gehad maar komt vanzelf wel keertje goed zijn dit jaar echt fantastische prijzen!

Back
Bovenaan