[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Maar waarom staan alle rijsvragen van het forum wel op het vuurwerkcrew facebook account? Dat trekt toch ook mensen van facebook naar vuurwerkcrew? En veel daarvan zie je niet meer .
Wel snap ik alle punten van de voors en tegens en is het moeilijk ergens een grens te trekken.
Voor nu alle winnaars van harte!

Ze zullen wel de 20.000 leden willen behalen? ;) Opmerkelijke actie was vandaag nog een oproep dat je nog mee kon doen.

Winnaars gefeliciteerd.

Veel prijsvragen beantwoord in de afgelopen dagen van vuurwerkbestel.nl maar niet gewonnen jammergenoeg! Van harte alle winnaars!

Ze zullen wel de 20.000 leden willen behalen? ;) Opmerkelijke actie was vandaag nog een oproep dat je nog mee kon doen.

Winnaars gefeliciteerd.

De 100.000 ook wel hoor! Vrij nare manier van posten dit, jammer.

Maar inderdaad, we hebben het gemeld voor een publiek wat ons ook via Facebook volgt. We hebben het ook 2x verzonden naar duizenden leden uit de afgelopen 10 jaar die niet allemaal (meer) actief zijn. Zo gaat dat, Vuurwerkbestel wil de actie breed ingezet, zoveel mogelijk mensen de kans bieden, wij doen dat.

De 100.000 ook wel hoor! Vrij nare manier van posten dit, jammer.

Maar inderdaad, we hebben het gemeld voor een publiek wat ons ook via Facebook volgt. We hebben het ook 2x verzonden naar duizenden leden uit de afgelopen 10 jaar die niet allemaal (meer) actief zijn. Zo gaat dat, Vuurwerkbestel wil de actie breed ingezet, zoveel mogelijk mensen de kans bieden, wij doen dat.

En terecht, zij geven de prijzen weg dus staat hun vrij.
Ze hoeven het niet te doen ! Dit was een een mega actie
Gefeliciteerd allemaal !

Net kleine kinderen hier.... Wees blij dat je de mogelijkheid krijgt om iets te winnen.
Ze hoeven het allemaal niet te doen. En met sommige reacties hier willen ze het straks niet eens meer.

Bij deze alle winnaars van alle actie's gefeliciteerd!!!

Ah jammer niet gewonnen! Gefeliciteerd winnaars!:handsup: Vorig jaar wel de Zena Golden Box gewonnen bij vuurwerkbestel dus wel zo eerlijk dat dit jaar anderen winnen:biertje: Vuurwerkbestel altijd mooie acties! Woon er 10 minuten fietsen van af dus ideaal:thumbsup:
Fijne jaarwisseling allen!

ik wil winneeeeen
Haha join the club. In 8 jaar tijd nog nooit prijs gehad. terwijl ik elk jaar er sowieso een paar invul dus ja kan lang duren:bonk:. Volgend jaar ga ik vast wel winnen.......... misschien...... ooit...... toevallig:yes:

Owww en nogmaals alle winnaars gefeliciflapstaart veel plezier met de geweldige producten!

Vandaag even 400km gereden om mijn 1e prijs op te halen bij vuurwerkbestel. Dik voor mekaar daar, iemand achter een laptopje vroeg me naar het afhaalbewijs hij tikt wat in en nog geen minuut later komt er iemand van achteren lopen met mijn 2 boxen, de freestyle 5000 max charge en de double gold box. Hij liep zelfs mee naar de auto en tilde zelf de max charge. Super service!!! Bij deze wil ik vuurwerkbestel en vuurwerkcrew dus nog eens hartelijk bedanken voor de superactie met super prijzen. Op naar de volgende 10 jaar zou ik zeggen.:handsup::handsup:

Back
Bovenaan