rene_vuurwerk
VWC lid
Ik ga duimen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die regel is er toch ook geweest, dat je een jaar lid moest zijn.Misschien een loting doen tussen mensen die meer dan een jaar lid zijn. Iemand die zich op 30 nov. registreert en meteen al in de prijzen valt, valt bij sommige mensen die al jaren lid zijn en meedoen en nog niets hebben gewonnen, toch rauw op de dak.
gefeliciteerd !
Ik helaas niks gewonnen... en heb met een aantal actie's actief meegedaan.
Ik zie het somber voor me in![]()
En toch wint Pyro-0318 de 3e prijs...Die regel is er toch ook geweest, dat je een jaar lid moest zijn.
En toch wint Pyro-0318 de 3e prijs...
***lig voor hem maar ik neem aan dat dit rechtgetrokken wordt.
Edit: zie nu pas dat deze regel niet geld bij deze prijsvraag.
Ik gun het trouwens iedereen maar vind het echt jammer dat prijsvragen gewonnen worden door mensen die vaak minder dan 10 Posts hebben. Een forum is tenslotte een plek waar gesproken en gediscussieerd word. Zonder input geen forum.
Jaloezie? Prijswinnaars van harte!
Ik ben ook een van de gelukkige winnaars. Ben niet zo'n poster meer een lezer. Daardoor kan ik mijn weg vinden naar de mooiere en kwalitatief betere vuurwerk.Vind sommige wel erg kort door de bocht.
En als je voorwaarden stelt van jaar lid dan doen ze volgend jaar wel mee. Stel je de voorwaarde 500 berichten dan krijg je berichtjes van "ohh mooi" "deze besteld". Dus waar ligt de lat?